راه‌اندازی ۱۵شرکت دانش‌بنیان جدید در جهاد دانشگاهی

راه‌اندازی ۱۵شرکت دانش‌بنیان جدید در جهاد دانشگاهی رییس جهاددانشگاهی از راه‌اندازی ۱۵ شرکت دانش‌بنیان توسط محققان این نهاد خبر داد و گفت: البته باید تضمین بازاری وجود داشته باشد تا بتوانیم به راحتی شرکت دانش‌بنیان راه‌اندازی کنیم. حمیدرضا طیبی در گفت‌و‌گو با مهر در خصوص وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شده توسط محققان جهاددانشگاهی گفت: در […]

راه‌اندازی ۱۵شرکت دانش‌بنیان جدید در جهاد دانشگاهی

رییس جهاددانشگاهی از راه‌اندازی ۱۵ شرکت دانش‌بنیان توسط محققان این نهاد خبر داد و گفت: البته باید تضمین بازاری وجود داشته باشد تا بتوانیم به راحتی شرکت دانش‌بنیان راه‌اندازی کنیم.

حمیدرضا طیبی در گفت‌و‌گو با مهر در خصوص وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شده توسط محققان جهاددانشگاهی گفت: در حال حاضر ۱۷ شرکت دانش‌بنیان داریم و اخیراً ۷ شرکت را راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که از سوی دیگر ۱۵ شرکت در شرف راه‌اندازی هستند، اظهار داشت: تا زمانی که راجع به بازار تضمین نداشته باشیم نمی‌توانیم به راحتی شرکت دانش‌بنیان راه‌اندازی کنیم چون در این صورت شرکت‌ها درآمد نخواهند داشت.

 

طیبی در خصوص همکاری معاونت علمی با جهاددانشگاهی با بیان این‌که ما در سال گذشته یک صندوق مشترک با معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری راه‌اندازی کردیم، گفت: در سال گذشته دانش فنی ۷ طرح با هزینه کرد ۲۰ میلیارد تومان بدست آمد؛ اکنون ۷ طرح دیگر با همین میزان در حال کسب دانش فنی است تا هر کدام منجر به تولید یک محصول شوند.