مأمور خرید نصب کنید

مأمور خرید نصب کنید سامانه جامع مأمور خرید بستری برای معرفی تمامی مشاغل و خدمات در جهت اشتغالزایی و تحول اقتصادی کشور شروع به فعالیت نموده است. بر این اساس با ثبت فقط یک ایمیل یا آی‌دی تلگرام در زیرگروه صنفی خود، در سامانه مأمورخرید، بدون نیاز به داشتن وب‌سایت، در ردیف بهره‌مندشدن فروشگاه‌های اینترنتی […]

مأمور خرید نصب کنید

سامانه جامع مأمور خرید بستری برای معرفی تمامی مشاغل و خدمات در جهت اشتغالزایی و تحول اقتصادی کشور شروع به فعالیت نموده است.

بر این اساس با ثبت فقط یک ایمیل یا آی‌دی تلگرام در زیرگروه صنفی خود، در سامانه مأمورخرید، بدون نیاز به داشتن وب‌سایت، در ردیف بهره‌مندشدن فروشگاه‌های اینترنتی معروف کشور از جذب مشتری قرار گیرید.

دیگر نیازی نیست برای به‌دست آوردن قیمت واقعی هر کالا یا خدمات مورد نیاز خود، عمده و یا خرده وقت خود را در اینترنت و مراکز خرید و… هدر دهید، با درج نیاز مشخص خود در سامانه مأمور خرید در لحظه از ده‌ها فروشنده و ارایه‌دهنده آن کالا یا خدمات، قیمت را در ایمیل یا تلگرام خود دریافت و پس از انتخاب بهترین پیشنهاد مستقیم و بدون واسطه از او خرید نمایید.

این سامانه با محوریت معرفی خریداران واقعی به تمامی تولید‌کنندگان و ارایه‌کنندگان کالا‌ها و خدمات در تمامی مشاغل و اصناف کشور در نظر دارد تا علاوه بر حل معضل بیکاری موجب رونق و پویایی اقتصاد کشور شود.

از آنجا که امروزه تبلیغات هزینه بسیار سنگینی دارد و همین امر سبب شده است که تبلیغات به صورت انحصاری در اختیار شرکت‌های بزرگ تولیدکننده و ارایه‌کننده کالا‌ها و خدمات قرار گیرد و نیز باعث آن شده است که اکثریت واحد‌های تولیدی و خدماتی و در پی آن اشخاصی که این کالا‌ها و خدمات را ارایه می‌دهند جایگاهی برای مطرح شدن نداشته باشند

سامانه مأمور خرید با در نظر گرفتن اینگونه مشکلات که روز به روز با گسترده شدن فضای مجازی بیش‌تر دامنگیر مشاغل و اصناف مختلف می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده که همه اشخاص با هر توانمندی و مهارت و کلیه واحد‌های تولیدی و خدماتی در تمامی مشاغل و اصناف با ثبت نام در زیر شاخه شغلی خود امکان دریافت مشتری و خریدار کالا و خدمات خود را داشته باشند

در واقع این سامانه با ارزش‌آفرینی و اتکا به تولید و توان داخلی در پی آن برآمده است، یک طرح ملی در جهت اشتغال زایی و رونق بخشیدن کسب و کار کشور را رقم بزند. در این سامانه ثبت نام رایگان صورت می‌گیرد.