زیر پا گذاشتن مقررات بانک مرکزی از این پس جرم تلقی می‌شود!!!

زیر پا گذاشتن مقررات بانک مرکزی از این پس جرم تلقی می‌شود!!! محمدنهاوندیان، معاون اقتصادی رییس‌جمهور گفت: زیر پا گذاشتن مقررات بانک مرکزی از این پس جرم تلقی می‌شود زیرا برای اجرای سیاست‌های جدید در بازار ارز همه دستگاه‌های اجرایی، قضایی، امنیتی و انتظامی در کنار هم قرار گرفته‌اند./گفت‌وگوی ویژه خبری •  جناب نهاوندیان در […]

زیر پا گذاشتن مقررات بانک مرکزی از این پس جرم تلقی می‌شود!!!

محمدنهاوندیان، معاون اقتصادی رییس‌جمهور گفت: زیر پا گذاشتن مقررات بانک مرکزی از این پس جرم تلقی می‌شود زیرا برای اجرای سیاست‌های جدید در بازار ارز همه دستگاه‌های اجرایی، قضایی، امنیتی و انتظامی در کنار هم قرار گرفته‌اند./گفت‌وگوی ویژه خبری

  جناب نهاوندیان در این جمله‌ای که در گفت‌وگوی ویژه خبری مطرح کرد، باعث شد ابهامات بسیاری در اذهان عمومی ایجاد شود. چرا که او نگفت پیش از این اوضاع طور دیگری بوده؟! این جمله معاون اقتصادی رییس‌جمهوری شبهه‌ای را ایجاد کرده که انگار در ۵ سال گذشته دولت تدبیر و امید کسی می‌توانسته قوانین بانک مرکزی را زیر پا گذارد و اقدام او جرم تلقی نشود!!!

  شاید لازم باشد که نهاوندیان در توضیحات تکمیلی برای افکار عمومی این مطلب را بیان کند که پیش از این چه کسانی و به چه منظوری قوانین بانک مرکزی را زیرپا گذاشتند و چرا با آنها برخوردی صورت نمی‌گرفته و اقدام خلاق قانونشان جرم تلقی نمی‌شده است؟!

  نهاوندیان باید این نکته را نیز توضیح دهد که چرا تا پیش از این دستگاه‌های مختلف کنار یکدیگر کار نمی‌کردند و همچنین چرا با تغییر سیاسیت‌های کلان ارزی همچنان مدیران سابق بر مسند قدرت هستند و تغییری در تیم مدیریت با تغییر استراتژیکی که صورت گرفته به وجود نیامده است؟!