درآمد از فناوری در جهان

درآمد از فناوری در جهان از آنجا که در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی، سرعت بسیار بالا و غیرمنتظره‌ای را پیموده است، مشاغلی که در این حوزه بوده‌اند نیز از مزایای خیلی خوبی برخوردار شده‌اند. همچنین کارهای زیادی هم که پیش‌تر حتی نامشان برایمان آشنا نبود، به مشاغل روز جهان اضافه شده و گوی رقابت را […]

درآمد از فناوری در جهان

از آنجا که در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی، سرعت بسیار بالا و غیرمنتظره‌ای را پیموده است، مشاغلی که در این حوزه بوده‌اند نیز از مزایای خیلی خوبی برخوردار شده‌اند. همچنین کارهای زیادی هم که پیشتر حتی نامشان برایمان آشنا نبود، به مشاغل روز جهان اضافه شده و گوی رقابت را از سایر شغل‌های قبلی و قدیمی ربوده‌اند.

برای مثال مشاغلی در حوزه‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار، مدیر بخش ارتباطات و فناوری، مهندس شبکه رایانه،

تحلیلگر اطلاعات تجاری، سرپرست امنیت سایبری و داده و امثالهم ایجاد شده که پیش از این وجود نداشت. این مشاغل در برخی کشور‌ها از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا از درآمد و شرایط بهتری برخوردارند و کارجویان باید برای بهره‌مندی از مزایای آن باید به سراغ این دسته از مشاغل بروند. اما خلاقانی که اپلیکیشنهای پرطرفدار و برنامه‌های شبکه اجتماعی را طرحی می‌کنند، درآمدی باور نکردی با سودهای تصاعدی برای مدت زمان نامحدود را کسب می‌کنند. نگاهی به توسعه اقتصادی با فناوری می‌تواند مسیری برای جذب سرمایه و رشد اقتصادی در کشور شود.