چگونگی حضور در انتخابات ۹۶ را اعلام می‌کنیم

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی چگونگی حضور در انتخابات ۹۶ را اعلام می‌کنیم رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در حال حاضر بحث جمع‌بندی از عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان مطرح است گفت: امیدواریم ظرف یکی دو هفته آینده این جمع‌بندی حاصل شود و چگونگی حضور خود را در انتخابات […]

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی

چگونگی حضور در انتخابات ۹۶ را اعلام می‌کنیم

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در حال حاضر بحث جمع‌بندی از عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان مطرح است گفت: امیدواریم ظرف یکی دو هفته آینده این جمع‌بندی حاصل شود و چگونگی حضور خود را در انتخابات ۹۶ اعلام ‌کنیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضاعارف با بیان این مطلب اظهار کرد: قطعاً در انتخابات اردیبهشت‌ماه باید حضور جدی و فعالی داشته باشیم ضمن این‌که مهم‌ترین مسأله تأکید بر حضور مردم است.

نماینده مردم تهران در مجلس درمورد تصمیم‌گیری برای کاندیداهای انتخاباتی نیز اظهار کرد: قاعدتاً وقتی شورای عالی سیاست‌گذاری تشکیل شد بر روی کاندیدا‌‌‌ها چه شورای شهر و چه ریاست جمهوری انشاا… تصمیم‌گیری می‌شود.

وی همچنین درمورد نحوه تعامل فراکسیون امید با فراکسیون مستقلین مجلس که به تازگی اعلام موجودیت کرده، گفت: تا به حال که هیچ تعاملی با هم نداشته‌ایم یعنی بحثی یا تقاضایی مطرح نشده البته به‌طور طبیعی نمایندگان مجلس بایستی ارتباط داشته و همکاری کنند.

 

عارف در پایان اظهار کرد: اگر به صورت رسمی مد نظرتان باشد هیچ تعاملی نداشته‌ایم.