نباید به وضعیت فعلی اکتفا کنیم

نباید به وضعیت فعلی اکتفا کنیم ‌نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید شهر، استان و کشوری باشیم که با عزت، با قدرت و با سربلندی زندگی کرده و در تمامی حوزه‌ها به وضعیت فعلی اکتفا نکنیم، هر منبع، نعمت و ثروتی که به دست می‌آوریم باید نهایت تلاش خود را برای بهترین استفاده ممکن […]

نباید به وضعیت فعلی اکتفا کنیم

‌نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید شهر، استان و کشوری باشیم که با عزت، با قدرت و با سربلندی زندگی کرده و در تمامی حوزه‌ها به وضعیت فعلی اکتفا نکنیم، هر منبع، نعمت و ثروتی که به دست می‌آوریم باید نهایت تلاش خود را برای بهترین استفاده ممکن از آن به‌کار گیریم.

‌به گزارش ایسنا، مسعودپزشکیان در ششمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور زنگنه، وزیر نفت برگزار شد گفت: مهم‌ترین فلسفه خلقت و زندگی بشر، تلاش برای بهتر زیستن است و این‌که مشخص شود چه کسی بهترین کار را در طول عمر خود انجام می‌دهد. وی افزود: اگر همین مسایل را به خوبی درک کنیم تمامی حوزه‌های زندگی اجتماعی ما در تولید، صنعت، اقتصاد، فرهنگ و… دچار تغییر و تحول می‌شود.

پزشکیان با بیان این‌که انسان همیشه می‌تواند بهتر از آنی که هست باشد، تصریح کرد: تلاش برای بهتر بودن، بهتر زیستن، بهتر و بیش‌تر خدمت کردن است که همیشه انسان را در اوج نگه می‌دارد.

 

پزشکیان همچنین با اشاره به حکایتی از ابوسعیدابوالخیر عنوان کرد: «خدا رحمت کند شخصی را که در هر پست و مقامی برخیزد و یک قدم جلو برود.»