ممنوع‌ الخروج بودن نخستین هواپیمای ایرباس کذب است

ممنوع‌ الخروج بودن نخستین هواپیمای ایرباس کذب است رییس مرکز ارتباطات واطلاع‌رسانی وزارت راه وشهرسازی، دو خبر ممنوع‌الخروج بودن ایرباس A321 جدید هواپیمایی ایران‌ایر و ممنوعیت جابه‌جایی افراد منتسب به نهادهای مشمول تحریم با این هواپیما را تکذیب کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدقاسم بی‌نیاز با بیان این‌که متأسفانه […]

ممنوع‌ الخروج بودن نخستین هواپیمای ایرباس کذب است

رییس مرکز ارتباطات واطلاع‌رسانی وزارت راه وشهرسازی، دو خبر ممنوع‌الخروج بودن ایرباس A321 جدید هواپیمایی ایران‌ایر و ممنوعیت جابه‌جایی افراد منتسب به نهادهای مشمول تحریم با این هواپیما را تکذیب کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدقاسم بی‌نیاز با بیان این‌که متأسفانه اخبار کذب درباره هواپیمای جدید هما در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، گفت: متأسفانه جریانی سعی در تخریب خرید این هواپیما به‌عنوان یک دستاورد پسابرجامی دارد.

وی همچنین خبر ممنوع‌‌الخروج بودن ایرباس ۳۲۱ جدید هواپیمایی ایران‌ایر را به‌طور کامل کذب دانست و یادآور شد: به‌کارگیری این هواپیما در مسیرهای داخلی تصمیم ایران‌ایر است و اصلاً چنین مسایلی در قرارداد خرید هواپیما نیامده و ایران‌ایر به هر صورت که صلاح بداند می‌تواند از هواپیما استفاده کند. فقط به دلیل تصمیم‌های بخش‌های بازرگانی ایران‌ایر این هواپیما فعلاً در مسیرهای داخلی پرواز می‌کند.

 

بی نیاز افزود: وزارت راه و شهرسازی از مدت‌ها پیش درباره نوسازی و ارتقای ایمنی تمامی ناوگان ۴حوزه حمل و نقل برنامه‌ریزی کرده است و به زودی شاهد رونمایی از برنامه‌های این وزارتخانه در این حوزه خواهیم بود.