طلسم افتتاح مسکن مهر فاز ۸ و ۹ قدیم پردیس شکست

طلسم افتتاح مسکن مهر فاز ۸ و ۹ قدیم پردیس شکست بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی در فاز‌های ۸ و ۹ قدیم شهر جدید پردیس افتتاح شد. صبح دیروز با حضور احمداصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، محسن نریمان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، حبیب‌ا…طاهرخانی، عضو هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی […]

طلسم افتتاح مسکن مهر فاز ۸ و ۹ قدیم پردیس شکست

بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی در فاز‌های ۸ و ۹ قدیم شهر جدید پردیس افتتاح شد.

صبح دیروز با حضور احمداصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، محسن نریمان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، حبیب‌ا…طاهرخانی، عضو هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و معین ویژه شهر جدید پردیس، و هیأت همراه، و نداکسری‌کرمانشاهی، رییس اداره کل تسهیلات تبصره‌ای بانک مسکن، سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین‌توسلی، امام جمعه، مرتضی‌حیدری، فرماندار، غلامرضاحسنوند، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، محمدلاله، شهردار شهر پردیس و دیگر مسؤولین کشوری در دو محله فاز ۸ و یک محله از فاز ۹ قدیم افتتاح شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس احمداصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم گفت: از مجموع دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در آغاز این طرح یک میلیون و ۹۳۵ هزار واحد آن از نظر ساختمان به اتمام رسیده و یک میلیون و ۸۳۰ هزار واحد به افتتاح و بهره‌برداری رسیده است که آمار بسیار خوبی است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: بالغ بر ۸۵۰ هزار واحد یعنی بیش از ۵۵ درصد واحدهای مسکن مهر کشور در این دولت تحویل متقاضیان داده شده است

وی افزود: در استان تهران ۳۳۴ هزار از این واحد‌‌‌‌ها در سطح استان تهران بوده که ۲۷۰ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده و ۵۴ درصد اسناد اعیانی این واحد‌‌‌‌ها به نام اشخاص در دولت تدبیر و امید صادر و وزیر راه و شهر‌سازی به‌طور جدی پیگیر مسکن مهر هستند.

اصغری‌مهرآبادی گفت: امسال علی‌رغم این‌که تنگناهای مالی بسیاری وجود داشت اما پایان سال با پیشرفت خوبی مواجه بودیم، برخی می‌گویند در این دولت مسکن مهر متوقف شده و پیگیری نمی‌شود در حالی که اصلاً این‌طور نیست و بالغ بر ۸۵۰ هزار واحد یعنی بیش از ۵۵ درصد آنها در این دولت تحویل داده شده است. در پایان: روند کارهای اجرایی که توسط شرکت عمران و سعیدغفوری پیش می‌رود را خیلی مثبت ارزیابی کردند.

سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران پردیس در حاشیه این مراسم گفت: امروز ٦٠٠ واحد مسکونی محله سبلان، ٤٠٠ واحد مسکونی محله سهند، مسجد علامه محمدتقی‌جعفری محله سبلان، مرکز آموزشی ١٦ کلاسه آیت‌ا…هاشمیرفسنجانی محله سبلان، مرکز آموزشی ١٠ کلاسه آیت‌ا…مهدوی‌کنی محله سبلان، کلانتری شهید عباس‌دوران دره بهشت و بوستان بنفشه محله سبلان افتتاح شد.

وی افزود: همچنین در فاز ۹ قدیم در بلوک‌های مریم ۷ تا ۱۱ تعداد ۱۴۰ واحد آماده به مالکین تحویل موقت شد تا پس از رفع مشکلات و نواقص، شرایط اسکان متقاضیان فراهم شود.

غفوری تصریح کرد: کنتور آب بلوک‌‌‌‌ها و علمک گاز نصب شده، اما کنتور برق واحد‌‌‌‌ها تا قبل از سکونت نصب خواهد شد و همچنین جهت نصب کنتور گاز مالکین به شرکت گاز معرفی و پس از تشکیل پرونده ظرف مدت ۷۲ ساعت نصب خواهد شد.

 

غفوری اظهار کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات دولت و اوراق… نیز به پروژه مسکن مهر پردیس تزریق شده که باعث پیشرفت سریع ساخت و ساز‌‌‌‌ها خواهد شد.