ضرورت تکمیل آزاد راه تهران_شمال با سرمایه‌های مردم

ضرورت تکمیل آزاد راه تهران_شمال با سرمایه‌های مردم مدیر پروژه آزادراه تهران_شمال با بیان این‌که عدم استفاده پروژه‌های عمرانی از منابع دولتی بهترین گزینه است، گفت: استفاده از سرمایه‌های مردم و همچنین ورود سهام پروژه‌های عمرانی در بورس بهترین راه برای تکمیل این پروژه‌ها است. به گزارش خانه‌ملت، سیدبهلول‌حسینی با اشاره به آخرین وضعیت ۴ […]

ضرورت تکمیل آزاد راه تهران_شمال با سرمایه‌های مردم

مدیر پروژه آزادراه تهران_شمال با بیان این‌که عدم استفاده پروژه‌های عمرانی از منابع دولتی بهترین گزینه است، گفت: استفاده از سرمایه‌های مردم و همچنین ورود سهام پروژه‌های عمرانی در بورس بهترین راه برای تکمیل این پروژه‌ها است.

به گزارش خانه‌ملت، سیدبهلول‌حسینی با اشاره به آخرین وضعیت ۴ قطعه آزادراه تهران_شمال، گفت: محدودیت‌های منابع تکمیل این پروژه و سایر پروژه‌های مشابه را دچار وقفه کرده است.

نماینده مردم میانه در مجلس نهم، با بیان این‌که عدم استفاده پروژه‌های عمرانی از منابع دولتی بهترین گزینه است، افزود: این نوع پروژه‌ها باید از منابع بخش خصوصی و غیردولتی تغذیه کنند.

ورود سرمایه بانک‌ها به پروژه‌های عمرانی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را در پی دارد

وی با تأکید بر این‌که ورود سرمایه بانک‌ها به پروژه‌های عمرانی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را در پی دارد، تصریح کرد: باید سیاستی در نظر گرفته شود که سرمایه‌گذاری مردم در پروژه‌های عمرانی به صرفه‌تر از سپرده‌گذاری آنها نزد بانک‌ها باشد که لازمه این امر تضمین بازگشت منابع از سوی دولت است.

حسینی با بیان این‌که بخش خصوصی می‌تواند با حمایت از تکمیل پروژه‌های عمرانی کمک مؤثری در راستای آبادانی کشور ‌بردارد، گفت: معقول‌‌‌ترین شیوه و مسیر برای تکمیل پروژه‌های عمرانی دست کشیدن از منابع دولتی و روی آوردن به منابع غیردولتی است.

ارایه سهام پروژه‌های عمرانی در بورس راهکار تکمیل پروژه ها

وی با تأکید بر این‌که ارایه سهام پروژه‌های عمرانی در بورس نیز روش دیگری است که می‌تواند به روند تکمیل این پروژه‌ها سرعت ببخشد، افزود: دولت باید با فعال ساختن فعالیت بورس در خصوص پروژه‌های عمرانی موتور تکمیل این پروژه‌ها را روشن کند.

حسینی ادامه داد: بهترین مسیر برای رونق فضای اشتغال در کشور تکمیل و در نتیجه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی است.

 

مدیر پروژه آزاد راه تهران_شمال، یادآور شد: تکمیل پروژه‌های عمرانی علاوه بر ایجاد اشتغال برای مردم از حجیم‌تر شدن دولت نیز می‌کاهد از این رو باید تکمیل این پروژه‌ها با تکیه بر سرمایه‌های مردمی در دستور کار قرار بگیرد.