لایحه هوای پاک بررسی می‌شود

لایحه هوای پاک بررسی می‌شود عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و حسن‌قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته جاری برای پاسخ به سؤال دو نماینده در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند. به گزارش ایرنا، مجلس شورای اسلامی هفته جاری روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد. حسن‌قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت برای […]

لایحه هوای پاک بررسی می‌شود

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و حسن‌قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته جاری برای پاسخ به سؤال دو نماینده در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.

به گزارش ایرنا، مجلس شورای اسلامی هفته جاری روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

حسن‌قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت برای پاسخ به سؤال محمددهقان، نماینده طرقبه و چناران و عباس‌آخوندی، وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سؤال نادرقاضی‌پور، نماینده ارومیه در جلسات علنی هفته جاری مجلس حضور می‌یابند.

گزارش کمیسیون عمران مجلس درمورد نحوه اجرای ماده ۷۹ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و گزارش کمیسیون انرژی مجلس درمورد بحران اخیر بروز ریزگردها، قطعی آب و برق و مخابرات در استان خوزستان در جلسات هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرائت می‌شود.

همچنین قرار است گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد کشور و میزان انطباق آن با اهداف پیش‌بینی شده برای این مناطق در ۵ سال اخیر در جلسات هفته جاری مجلس قرائت شود.

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری خود گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس درمورد لایحه هوای پاک و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور را بررسی می‌کنند.