ظرفیت بالای اشتغال زایی خالص در گردشگری دریایی

ظرفیت بالای اشتغال زایی خالص در گردشگری دریایی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که گردشگری دریایی ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد اشتغال خالص جدید در کشور دارد، گفت: سال گذشته دولت با ایجاد ۷۰۰ هزار شغل خالص جدید آمار بی‌سابقه‌ای به‌جا گذاشته است که این عدد در دولت قبل ۱۵ هزار شغل بوده است. […]

ظرفیت بالای اشتغال زایی خالص در گردشگری دریایی

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که گردشگری دریایی ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد اشتغال خالص جدید در کشور دارد، گفت: سال گذشته دولت با ایجاد ۷۰۰ هزار شغل خالص جدید آمار بی‌سابقه‌ای به‌جا گذاشته است که این عدد در دولت قبل ۱۵ هزار شغل بوده است.

به گزارش مارین‌نیوز، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جمع مسؤولان و دست‌اندرکاران سفرهای دریایی نوروزی با تأکید بر این‌که زمینه اشتغال در حوزه گردشگری دریایی در کشور فراهم است، از اعلام آمادگی سازمان بنادر برای سرمایه‌گذاری لازم در این زمینه و توسعه گردشگری در جزایر جنوب کشور خبر دارد.

محمدسعیدنژاد توسعه گردشگری دریایی را در راستای وظایف حاکمیتی و ملی سازمان بنادر برشمرد و خاطرنشان کرد: با رویکرد تولید–اشتغال توجه به گردشگری در سواحل و جزایر ایران باید به عنوان یک سیاست محوری در دستور کار دولت قرار بگیرد که در این زمینه اقداماتی هم صورت گرفته است.

 

سعیدنژاد در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر این‌که حادثه در حوزه سفرهای دریایی با سانحه در جاده متفاوت است، تجهیز شناورهای مسافربر و ایمنی مسیرهای دریایی را بسیار حایز اهمیت دانست.