عملکرد مثبت دولت در توقف زمین خواری در گردنه حیران

عملکرد مثبت دولت در توقف زمین خواری در گردنه حیران عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این‌که روند مبارزات با فساد اقتصادی کُند است، گفت: در دولت یازدهم فساد و سوءاستفاده از اراضی وجود نداشته است. به گزارش خانه ملت، عزت‌ا…یوسفیان‌ملا با تأکید بر لزوم جدی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: برای مبارزه […]

عملکرد مثبت دولت در توقف زمین خواری در گردنه حیران

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این‌که روند مبارزات با فساد اقتصادی کُند است، گفت: در دولت یازدهم فساد و سوءاستفاده از اراضی وجود نداشته است.

به گزارش خانه ملت، عزت‌ا…یوسفیان‌ملا با تأکید بر لزوم جدی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: برای مبارزه با فساد اقتصادی باید برنامه‌ریزی شود و اقدامات عملیاتی انجام داد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دولت یازدهم فساد و سوءاستفاده از اراضی وجود نداشته است و در این رابطه مبارزه خوبی صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در دولت یازدهم با مطرح شدن اخبار مبنی بر زمین‌خواری در منطقه گردنه حیران موضوع بررسی شد و این کار متوقف شد.

 یوسفیان ملا گفت: مبارزات خوبی با زمین خواری در روستای زیارت در استان گلستان صورت گرفت اما باید اقدامات پیشگیرانه بهتری صورت گیرد.

وی افزود: تا آنجا که مشخص است، در چند سال اخیر موضوع سوءاستفاده و واگذاری اراضی به‌صورت غیرقانونی وجود نداشته است.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی، یادآور شد: با وجود اقدامات صورت گرفته در مقابله با فساد اقتصادی، روند این مبارزات کند است.