مشاور ایرانی پروژه ترمینال سلام فرودگاه امام نیاز به گرید ندارد

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مشاور ایرانی پروژه ترمینال سلام فرودگاه امام نیاز به گرید ندارد مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام این‌که مشاور ترمینال سلام شرکت هلندی ناکو است که سابقه اجرای ۶۰۰ فرودگاه را در دنبال دارد، گفت: شرکت ایرانی به‌عنوان مشاور بر عملکرد شرکت احداث و شرکت طراح (آتک) نظارت […]

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

مشاور ایرانی پروژه ترمینال سلام فرودگاه امام نیاز به گرید ندارد

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام این‌که مشاور ترمینال سلام شرکت هلندی ناکو است که سابقه اجرای ۶۰۰ فرودگاه را در دنبال دارد، گفت: شرکت ایرانی به‌عنوان مشاور بر عملکرد شرکت احداث و شرکت طراح (آتک) نظارت می‌کند.

به گزارش تسنیم، محمودنویدی در واکنش به موضوع نداشتن گرید فرودگاهی توسط مشاور ایرانی ترمینال سلام، اظهار کرد: در این پروژه لیدر ما شرکت ناکو (هلند) است که بیش از ۶۰۰ فرودگاه را در دنیا طراحی کرده و طرح جامع را برای فرودگاه‌های مختلفی انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر این‌که این شرکت در ایران نمایندگی دارد، تصریح کرد: مشاور ایرانی پروژه نیز دارای رتبه یک معماری و شهرسازی بوده و نیازی نیست که دارای گرید فرودگاهی باشد.

وی با بیان این‌که به لحاظ قانونی نیز لازم نیست مشاور ایرانی گرید فرودگاهی داشته باشد، افزود: مشاورانی که در فرودگاه امام خمینی(ره) و ترمینال سلام فعالیت می‌کنند همگی دارای گرید فرودگاهی هستند.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تأکید کرد: مشاور ایرانی هیچ دخالتی در پروژه ترمینال سلام ندارد و شرکت احداث (زیرمجموعه بنیاد مستضعفان) در حال راه‌اندازی این پروژه است

نویدی با بیان این‌که شرکت آتک مشاور ترمینال سلام است که گرید فرودگاهی دارد، اظهار کرد: شرکت ایرانی به‌عنوان مشاور مدیرعامل شهر فرودگاهی بر عملکرد شرکت آتک به‌عنوان طراح و شرکت «احداث» نظارت می‌کند.

 

وی همچنین با اشاره به این‌که تقریباً اجناس و تجهیزات مورد نیاز ترمینال سلام خریداری شده است، گفت: تنها تجهیزات باقیمانده برای این ترمینال‌ایر بریج و نوار نقاله است که در حال برنامه‌ریزی برای خرید آنها هستیم.