اکنون زمان دیجیتالی ‌شدن کشتیرانی اقیانوس‌پیما است

اکنون زمان دیجیتالی ‌شدن کشتیرانی اقیانوس‌پیما است دیجیتالی ‌شدن به سرعت صنعت کشتیرانی کانتینری اقیانوس‌پیما را تغییر می‌دهد. در گزارش جدید شرکت INTTRA که تحت عنوان «طرح ۲۰۳۲: چگونه تکنولوژی کشتیرانی کانتینری اقیانوس‌پیما را تغییر می‌دهد؟» منتشر شده، آمده است که سرعت ابداعات در بخش فناوری در حال شتاب گرفتن به دنبال راهکارهایی جدید و […]

اکنون زمان دیجیتالی ‌شدن کشتیرانی اقیانوس‌پیما است

دیجیتالی ‌شدن به سرعت صنعت کشتیرانی کانتینری اقیانوس‌پیما را تغییر می‌دهد.

در گزارش جدید شرکت INTTRA که تحت عنوان «طرح ۲۰۳۲: چگونه تکنولوژی کشتیرانی کانتینری اقیانوس‌پیما را تغییر می‌دهد؟» منتشر شده، آمده است که سرعت ابداعات در بخش فناوری در حال شتاب گرفتن به دنبال راهکارهایی جدید و کارآمد برای بهینه‌سازی فضای کسب‌وکار است.

به گزارش تین‌نیوز، ۳ راهکار جدید در کوتاه مدت صنعت کشتیرانی کانتینری اقیانوس‌پیما را به جلو می‌راند. این تکنولوژی‌‌‌‌ها یکپارچه‌سازی شبکه سیستمی، اپلیکیشن‌‌‌‌ها و مشارکت‌ها، شرایط real-time برای کانتینر‌‌‌ها و محموله‌ها و هوش مصنوعی را شامل می‌شوند.

جان‌فِی، مدیرعامل INTTRA می‌گوید: دیجیتالی شدن یک الزام برای رقابتی‌شدن است. ما یک نقطه اوج در صنعت حمل‌ونقل جهانی رسیده‌ایم. در حال حاضر تکنولوژی ارتباطی برای مدیرعامل و دیگر شرکت‌ها زیرمجموعه تبدیل به یک پیش‌نیاز برای رسیدن به افزایش سودآوری در بلند مدت شده است.

اینا کوزینتسوا، مدیر ارشد INTTRA گفت: ما در آستانه ورود به یک فاز جدید و هیجان‌انگیز در افزایش قدرت کشتیرانی اقیانوس‌پیما به مدد شبکه‌های ارتباطی هستیم. تحلیل داده‌ها بخش مهمی از این تغییر خواهد بود.

در هفته اخیر، مرسک‌تانکر یکی از زیر مجموعه‌های گروه مرسی اعلام کرد که به عنوان بخشی از تصمیمات تجاری شرکت به دیجیتالی ‌کردن ادامه می‌دهد. این شرکت بخش دیجیتال خود را برای بهره‌وری بیش‌تر از فرصت‌های تجاری ادامه می‌دهد تا همچنان نقش کلیدی خود را ایفا کند.

 

شرکت مرسی تخمین می‌زند که این تغییرات سالانه به صرفه‌جویی ده‌ها میلیون‌ دلاری برای شرکت‌های کشتیرانی منجر خواهد شد.