تلاش آمریکا برای ایرلاین‌هراسی

تلاش آمریکا برای ایرلاین‌هراسی جان‌کورنین مدعی شده که هواپیمایی ماهان یک تهدید روشن برای امنیت مردم در جاهایی است که این هواپیما‌ها اجازه نشستن دارند. به گزارش ایلنا، روزنامه واشنگتن‌اگزمینر نوشت: جان کورنین، مشاور رییس حزب اکثریت مجلس سنا، اصلاحیه‌ای برای تحریم‌های علیه ایران و به‌طور خاص تحریم علیه بزرگ‌ترین ایرلاین مسافربری این کشور ارایه […]

تلاش آمریکا برای ایرلاین‌هراسی

جان‌کورنین مدعی شده که هواپیمایی ماهان یک تهدید روشن برای امنیت مردم در جاهایی است که این هواپیما‌ها اجازه نشستن دارند.

به گزارش ایلنا، روزنامه واشنگتن‌اگزمینر نوشت: جان کورنین، مشاور رییس حزب اکثریت مجلس سنا، اصلاحیه‌ای برای تحریم‌های علیه ایران و به‌طور خاص تحریم علیه بزرگ‌ترین ایرلاین مسافربری این کشور ارایه کرد.

کورنین در نطق خود در مجلس سنا مدعی شده: اصلاحیه او به تأیید وزارت امنیت داخلی برای قرار گرفتن نام هواپیمایی ماهان در لیست تحریم‌ها نیاز دارد. با این کار درجه امنیت آمریکایی‌هایی که با این هواپیما‌ها سفر می‌کنند نیز تأمین خواهد شد.

 کورنین در اظهار نظری عجیب مدعی شد که ماهان‌ایر مسیر حمل‌ونقل تروریست‌‌ها و سلاح‌های آنها را هموار می‌کند و در واقع بستری برای جابه‌جایی افراد، سلاح‌‌ها و ایدئولوژی خشن آنها در منطقه است.

کورنین همچنین مدعی شده که ماهان در همه مسیرهای بین‌المللی نیز حضورش را توسعه بخشیده و این شامل فرودگاه‌های اروپایی هم می‌شود. این یک تهدید روشن برای امنیت مردم در جاهایی است که این هواپیما‌ها اجازه نشستن دارند.

 

مجلس سنا قرار است درباره اصلاحات پیشنهادی بر لایحه تحریم‌های علیه ایران در این هفته تصمیم‌گیری کند.