۲۰ درصد احکام بودجه ۹۴ محقق نشده است

۲۰ درصد احکام بودجه ۹۴ محقق نشده است جانشین معاون نظارت مجلس از محقق نشدن ۱۵ تا ۲۰ درصد احکام و عملکرد ناقص ۳۰ درصدی دستگاه‌های اجرایی در بودجه سال ۹۴ خبر داد. به گزارش فارس، غلامرضااسداللهی، جانشین معاون نظارت مجلس شورای اسلامی درمورد تدوین گزارش عملکرد ناظرین شوراهای ملی و استانی در مجامع از […]

۲۰ درصد احکام بودجه ۹۴ محقق نشده است

جانشین معاون نظارت مجلس از محقق نشدن ۱۵ تا ۲۰ درصد احکام و عملکرد ناقص ۳۰ درصدی دستگاه‌های اجرایی در بودجه سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش فارس، غلامرضااسداللهی، جانشین معاون نظارت مجلس شورای اسلامی درمورد تدوین گزارش عملکرد ناظرین شوراهای ملی و استانی در مجامع از سوی این معاونت گفت: این گزارش پس از نهایی شدن تقدیم رییس و نمایندگان مجلس خواهد شد.

وی گزارش میزان تحقق بودجه ۹۴ را بخش دیگری از برنامه جاری معاونت وزارت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این گزارش درباره مواردی است که در منابع و یا عملکرد تحقق پیدا نکرده است.

اسداللهی در این باره گفت: موارد عدم تحقق شناسایی شده است و به صورت جزییات نامه‌های آن با امضای رییس مجلس به دستگاه‌های اجرایی در حال ارسال است.

وی افزود: در این نامه‌ها از دستگاه‌ها توضیح می‌خواهیم که چرا بر طبق موارد مصرح در بودجه ۹۴ عمل نکردند، از جمله به‌عنوان مثال درمورد تسهیلات بانکی و یا وام ازدواج و…

اسداللهی تصریح کرد: پس از پاسخ دستگاه‌ها به نامه‌های معاونت نظارت مجلس، در مواردی که تخلف برای ما محرز شود، با دستگاه قضایی مکاتبه خواهیم کرد.

 

جانشین معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: طبق گزارش ما چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد احکام بودجه سال ۹۴ محقق نشده است یعنی اصلاً عملکردی را شاهد نبوده و حدود ۳۰ درصد هم عملکرد ناقص داشته‌اند.