دولت با شتاب به عمران و توسعه بپردازد

دولت با شتاب به عمران و توسعه بپردازد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌شورای‌اسلامی تصریح کرد که دولت دوازدهم باید با شتاب و شیب تند به‌کارهای توسعه‌ای و عمرانی در کشور بپردازد. به گزارش ایسنا، معصومه‌آقاپورعلیشاهی در خصوص عملکرد دولت یازدهم در حوزه اقتصاد تأکیدکرد: دولت یازدهم مظلوم واقع شده است چراکه با توجه به شرایط خاصی […]

دولت با شتاب به عمران و توسعه بپردازد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌شورای‌اسلامی تصریح کرد که دولت دوازدهم باید با شتاب و شیب تند به‌کارهای توسعه‌ای و عمرانی در کشور بپردازد.

به گزارش ایسنا، معصومه‌آقاپورعلیشاهی در خصوص عملکرد دولت یازدهم در حوزه اقتصاد تأکیدکرد: دولت یازدهم مظلوم واقع شده است چراکه با توجه به شرایط خاصی که هم در منطقه و هم در کشور حاکم بود تنها آواربرداری کرده است تا زیرساخت‌های لازم را فراهم کند تا بتواند شروع به ساخت کند.

 

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار زیادی از دولت دوازدهم دارم؛ چراکه زیرساخت‌ها فراهم شده، آواربرداری‌های انجام شده، شرایط منطقه و سیاست‌گذاری‌ها تا حدودی درست شده است، تولیدات به مرحله خوبی رسیده و دیگر بهانه‌ای برای دولت دوازدهم نیست و باید با شتاب و شیب تند به‌کارهای توسعه‌ای و عمرانی در کشور بپردازد.