عملکرد آخوندی قابل دفاع است

عملکرد آخوندی قابل دفاع است عضو کمیسیون عمران مجلس، با تأکید بر لزوم جوان‌گرایی در کابینه اقتصادی دولت دوازدهم در خصوص گزینه دولت برای تصدی وزارت اقتصاد نیز گفت که موفقیت وزیر اقتصاد در ساماندهی کشور منوط به هماهنگی بدنه اقتصادی دولت با وی است. به گزارش خانه‌ملت، محمددامادی با اشاره به معرفی کابینه پیشنهادی […]

عملکرد آخوندی قابل دفاع است

عضو کمیسیون عمران مجلس، با تأکید بر لزوم جوان‌گرایی در کابینه اقتصادی دولت دوازدهم در خصوص گزینه دولت برای تصدی وزارت اقتصاد نیز گفت که موفقیت وزیر اقتصاد در ساماندهی کشور منوط به هماهنگی بدنه اقتصادی دولت با وی است.

به گزارش خانه‌ملت، محمددامادی با اشاره به معرفی کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس، گفت: یک کابینه موفق کابینه‌ای است که ترکیب جمعیتی درستی داشته و جوان‌گرایی در آن دیده شود که این موضوع تنها در وزارت ارتباطات دیده شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس‌شورای‌اسلامی، با اشاره به ادعای دولت مبنی بر خانه تکانی ۵۰ درصد کابینه در دولت دوازدهم، افزود: متأسفانه هنوز جوان‌گرایی در دولت دوازدهم جدی گرفته نشده و این موضوع حتی در بدنه وزارتخانه‌ها نیز لحاظ نشده است زیرا لازم است در کنار وزرای موفقی همچون بیژن‌نامدارزنگنه فرد متخصص جوانی حاضر باشد تا بتواند از وی کار یاد گرفته و در آینده خود گزینه‌ای برای تصدی پست ریاست جمهوری یا وزارتخانه باشد.

وی با تأکید بر این‌که نبود زن در کابینه دولت دوازدهم انتقاد مهمی است که به ین چینش وارد است، گفت: تعامل تیم اقتصادی مهم‌ترین مؤلفه‌ای است که برای رشد کشور و کاهش مشکلات باید در دولت دوازدهم دیده شود.

همراهی با وزیر اقتصاد کلید موفقیت این وزارتخانه است

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری معرفی مسعودکرباسیان به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد، تصریح‌کرد: مسعودکرباسیان گزینه خوبی برای تصدی این وزارتخانه است اما باید دید که تیم اقتصادی دولت چه میزان با وی هماهنگ خواهد بود زیرا ناهماهنگی عامل اصلی عدم توفیق طیب‌نیا در برخی حوزه‌ها بوده است.

دامادی با تأکید بر این‌که همراهی تیم اقتصادی دولت با وزیر اقتصاد عامل مهمی در پیش برد اهداف و بهبود اوضاع است، گفت: ادامه روند فعلی و عدم همراهی تیم اقتصادی نه تنها کرباسیان بلکه تمامی متخصصان این حوزه را نیز محکوم به شکست می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان این‌که مسعودکرباسیان در حوزه تصدی بر گمرک موفقیت‌های بسیاری در حوزه مبارزه با فساد داشته است، افزود: با روی کار آمدن کرباسیان در بدنه وزارت اقتصاد تحولات چشم‌گیری را شاهد هستیم.

عملکرد آخوندی قابل دفاع است

دامادی با اشاره به معرفی دوباره عباس‌آخوندی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، افزود: تکمیل مسکن مهر پروژه نخست این وزیر در حوزه مسکن بود که توانست نمره مثبتی از آن دریافت کند و در سایر حوزه‌ها نیز عملکرد قابل دفاعی دارد.

وی ادامه‌داد: تمدید سیاست حضور عباس‌آخوندی به عنوان سکاندار وزارت راه و شهرسازی اقدام خوبی از سوی دولت بوده زیرا وی کارشناس این حوزه بوده و می‌تواند تحولی در آن ایجاد کند.

رویکرد منفی فعالان محیط‌زیست به حبیب‌ا…بیطرف

دامادی با اشاره به معرفی حبیب‌ا…‌بیطرف به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: وی تجربیات و سابقه خوبی در این حوزه دارد و به‌طور حتم می‌تواند رویکردی مناسب در خصوص بحران‌های حوزه وزارت نیرو داشته باشد.

وی با بیان این‌که رویکرد فعالان حوزه زیست‌محیطی به حبیب‌ا…‌بیطرف مثبت نیست، افزود: گرایش وی به سمت سدسازی و برق نقاط مثبت فعالیت‌های وی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تأکید بر این‌که کمیته آب و فاضلاب کمیسیون عمران مجلس نشستی با وزیر پیشنهادی نیرو برگزار می‌کند، تصریح‌کرد: باید دید برنامه‌های وی در حوزه بحران آب چیست؟

آذری‌جهرمی تنها گزینه مورد اتفاق اکثر نمایندگان

دامادی با یادآوری معرفی محمدجوادآذری‌جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات، گفت: این تنها گزینه‌ای است که از حیث جوان‌گرایی و تخصص‌گرایی دولت مورد تأیید اکثریت غالب نمایندگان است.

وی ادامه‌داد: قرار گرفتن جوانی متخصص در وزارت ارتباطات می‌تواند درآمدزایی از این حوزه را برای کشور تقویت کند.

شریعتمداری گزینه مناسبی برای بحث صنعت نیست

دامادی در خصوص معرفی آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: وی در حوزه بازرگانی موفق بوده اما در حوزه صنعت تجربه‌ای ندارد.

وی ادامه‌داد: آقای نعمت‌زاده فردی متخصص در حوزه صنعت بوده و به‌طور حتم نمره قبولی در دوره صدرات خود اخذ کرده و هنوز هم از حیث علمی و تخصصی از بسیاری از کارشناسان این حوزه سر است.

صنعت چوب و کاغذ مدیون نعمت‌زاده است

دامادی گفت: صنایع چوب و کاغذ در ایران مدیون تلاش‌های بدون وقفه محمدرضانعمت‌زاده است.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس‌شورای‌اسلامی، یادآورشد: این‌که دولت از گزینه جوان‌تری در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده کرد اقدام خوبی بوده اما باید وزیر پیشنهادی در تمامی حوزه‌های مرتبط با این وزارتخانه اعم از معدن برنامه داشته باشد.