توفیقی در رفع موانع تولید و ارایه تسهیلات به‌کارآفرینان نداشتیم

توفیقی در رفع موانع تولید و ارایه تسهیلات به‌کارآفرینان نداشتیم نماینده مردم شهریار در مجلس‌شورای‌اسلامی بر ضرورت توجه به اهداف برنامه ششم و حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید تأکید کرد. به گزارش ایسنا، محمدمحمودی‌شاه‌نشین در نطق میان دستور خود در مجلس اظهارداشت: نگرانی و دغدغه والدینی که فرزندانشان به سن میانسالی نزدیک می‌شوند […]

توفیقی در رفع موانع تولید و ارایه تسهیلات به‌کارآفرینان نداشتیم

نماینده مردم شهریار در مجلس‌شورای‌اسلامی بر ضرورت توجه به اهداف برنامه ششم و حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمدمحمودی‌شاه‌نشین در نطق میان دستور خود در مجلس اظهارداشت: نگرانی و دغدغه والدینی که فرزندانشان به سن میانسالی نزدیک می‌شوند و هنوز در تشکیل خانواده و یافتن شغل مناسب توفیق نداشته‌اند، بر کسی پوشیده نیست. برنامه ششم، تبصره‌های بودجه، سیاست‌های ابلاغی رهبری و مصوبات مجمع تشخیص همه تأکید بر این دارد که به مشکلات اقتصادی کشور پرداخته شود، موانع تولید از بین برود و تسهیلات و منابع در اختیار کارآفرینان و تولیدکنندگان قرار گیرد، اما در هیچ کدام از اینها توفیق نداشته‌ایم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین مسایل حاشیه‌ای شهر تهران، افزود: از وزیر کشور به‌خاطر انتخاب استاندار توانا، کارآمد و اخلاق‌مدار، مهندس مقیمی، از وزیر راه برای احداث بیمارستان‌های ملارد و قدس، از وزیر بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان امام خمینی(ره)، تشکر می‌کنم و امیدوارم برای ادامه این کار‌ها اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

محمودی با اشاره به مشکل دامداران، کشاورزان و باغداران اظهارداشت: تسریع در پرداخت مطالبات گندم‌کاران از خواسته‌های عموم اهالی منطقه است.

این نماینده مجلس همچنین از شهردار و شورای شهر جدید تهران خواست ارتباط خود را با شهرهای همجوار تقویت کنند.

 

وی یادآورشد: شهرهای همجوار پایتخت خوابگاه‌هایی هستند که روزانه دو میلیون نفر از آنها به تهران می‌روند و گرفتار ترافیک جاده‌های مواصلاتی هستند که لازم است برای حل مشکل آنها تدابیری اندیشیده شود.