بخش غربی بزرگ‌ترین تونل کشور به مناقصه گذاشته شده است

بخش غربی بزرگ‌ترین تونل کشور به مناقصه گذاشته شده است معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان در تشریح آخرین وضعیت آزاد راه تهران -شمال گفت: وضعیت اجرایی قطعه سوم آزاد راه تهران – شمال، امسال تعیین تکلیف می‌شود. به گزارش ایرنا، منوچهرخواجه‌دلویی در نشست شورای فنی البرز در محل پروژه تهران -شمال که با […]

بخش غربی بزرگ‌ترین تونل کشور به مناقصه گذاشته شده است

معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان در تشریح آخرین وضعیت آزاد راه تهران -شمال گفت: وضعیت اجرایی قطعه سوم آزاد راه تهران – شمال، امسال تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش ایرنا، منوچهرخواجه‌دلویی در نشست شورای فنی البرز در محل پروژه تهران -شمال که با حضور استاندار البرز برگزار شد، افزود: ۴ قطعه در اجرای این پروژه پیش‌بینی شده که قطعه ۴ از سال۹۴از مرزن‌آباد تا کمربندی چالوس زیر بار ترافیک رفته است.

تعیین تکلیف قطعه سوم آزاد راه تهران – شمال تا پایان امسال

وی ادامه‌داد: قطعه اول این پروژه به عنوان مهم‌ترین بخش آن، تهران را به شهرستانک در شمال استان البرز متصل می‌کند، ضمن آن‌که مسیر تهران – چالوس تا حدود زیادی با گشایش این قطعه کوتاه می‌شود.

خواجه‌دلویی گفت: هزینه ساخت این قطعه دو هزار و ۴۰۰میلیارد تومان است.

وی بیان‌داشت: قطعه دوم آزاد راه تهران – شمال از شهرستانک تا پل زنگوله ترسیم شده که اکنون شرکت‌های پیمانکاری در حال انجام آن هستند.

معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان خاطرنشان‌کرد: تونل البرز بزرگ‌ترین تونل کشور در قطعه دوم آزاد راه تهران – شمال احداث می‌شود.

وی افزود: بخش شرقی این تونل در حال اجرا و بخش غربی آن به مناقصه گذاشته شده است.

خواجه‌دلویی اظهارداشت: اکنون برای ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران -شمال با فایناس خارجی در حال مذاکره هستیم.

وی تأکیدکرد: تا پایان سال جاری پیگیری‌ها برای این پروژه به‌صورت ویژه ادامه دارد.

 

معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان یادآور شد: آزاد راه تهران – شمال با همکاری وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان اجرایی شده است.