ندیمی خبر داد:تصویب ۷ ماده لایحه برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق مجلس

  عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه این کمیسیون ۷ ماده از این لایحه ۳۱ ماده‌ای بررسی و تصویب شد. به گزارش ایرنا، ایرج ندیمی اظهار داشت: این ۷ ماده درمورد مباحث مالیاتی و انرژی است که با تغییرات کمی به تصویب رسیدند. وی تأکید کرد: تاکنون […]

 

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه این کمیسیون ۷ ماده از این لایحه ۳۱ ماده‌ای بررسی و تصویب شد.

به گزارش ایرنا، ایرج ندیمی اظهار داشت: این ۷ ماده درمورد مباحث مالیاتی و انرژی است که با تغییرات کمی به تصویب رسیدند.

وی تأکید کرد: تاکنون نظر دولت در بررسی این ۷ ماده تأمین شده است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان پیشنهادهای زیادی در لایحه برنامه ششم توسعه ارایه کرده‌اند که ممکن است این پیشنهاد‌ها با نظر دولت مغایر باشد ولی فعلاً در این ۷ ماده نظر دولت تأمین شده است.

ندیمی با بیان این که جلسات این کمیسیون در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، تأکید کرد: جلسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه نیز تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری لوایح بودجه سال ۱۳۹۵کل کشور و برنامه ششم توسعه را ۲۷ دی ماه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از ارایه لایحه برنامه ششم توسعه از سوی رییس‌جمهوری پیشنهادهای خود را به کمیسیون‌های تخصصی ارایه کردند.

اعضای کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه بررسی این لایحه را از اسفند ماه در این کمیسیون آغاز کردند، بررسی کلیات این لایحه در سال ۹۴ به پایان نرسید در نهایت اعضای این کمیسیون، پس از تعطیلات نوروزی دوباره جلسات این کمیسیون را از سر گرفتند.

در نهایت اعضای کمیسیون تلفیق رسیدگی کننده به لایحه برنامه ششم توسعه کلیات این لایحه را در ۱۷ فروردین ماه سال جاری تصویب کردند و در جلسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم مقرر شد که ۴ کارگروه فرابخشی، تولیدی و زیربنایی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، دفاعی و امنیتی جلسات خود را برای بررسی جزییات لایحه برنامه آغاز کنند.

 

اسماعیل جلیلی، عضو دیگر این کمیسیون پیش از این اعلام کرده بود که بررسی این لایحه در کمیسیون تلفیق برنامه تا سه‌شنبه به پایان می‌رسد.