رجا آماده همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است

رجا آماده همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است  در راستای کاهش سوانح جاده‌ای و ارایه تسهیلات سفر ایمن با قطار به دانشجویان کشور، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از تسهیلات سفر با قطارهای رجا برخوردار می‌شوند.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: پس از همکاری شرکت رجا […]

رجا آماده همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است

 در راستای کاهش سوانح جاده‌ای و ارایه تسهیلات سفر ایمن با قطار به دانشجویان کشور، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از تسهیلات سفر با قطارهای رجا برخوردار می‌شوند.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: پس از همکاری شرکت رجا با دانشگاه‌های زنجان و مازندران و طی پیگیری‌های صورت گرفته، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به عنوان نخستین دانشگاه این شهر از تخفیفات ۲۵درصدی برای تردد با قطارهای رجا بهره‌مند شدند.

 این تخفیفات براساس مشخصات دانشجویان که از سوی این دانشگاه تأیید و ارسال شده، در قطارهای صبا مسیر تهران-سمنان و تهران- مشهد همچنین پردیس تهران- سمنان شرکت رجا برای مسیرهای رفت و برگشت اعمال می‌شود.

 تخفیفات یاد شده بدون هیچ محدودیتی در روش تهیه بلیت و با خرید از کلیه کانال‌های فروش این شرکت (اینترنت- نمایندگی‌های مجاز فروش- اپلیکیشن تلفن همراه و مرکز فروش تلفنی ۱۵۳۹) به دانشجویان معرفی شده تعلق می‌گیرد.

 گفتنی است پس از سوانح متعدد جاده‌ای و در راستای مسؤولیت اجتماعی، شرکت حمل و نقل ریلی رجا تسهیلات و تخفیفات در بهای بلیت را برای سفر دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور ایجاد کرده که امکان بهره‌برداری از آن با عقد تفاهمنامه این مراکز با رجا اجرایی می‌شود.

 دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند از طریق تلفن ۸۸۳۴۷۰۲۷-۰۲۱ با این شرکت هماهنگی لازم را به عمل آورند.

 شرکت رجا به منظور آگاهی هموطنان گرامی از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت، سامانه اطلاع‌رسانی «سفر ارزان» را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی@safararzan1539 ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند.

 

 هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و… می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس حاصل کنند.