رشد صنعت و معدن و ایجاد اشتغال مطالبه نمایندگان از وزیر صمت

رشد صنعت و معدن و ایجاد اشتغال مطالبه نمایندگان از وزیر صمت عضو هیأت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: عمدتاً نمایندگان بحث رشد صنعت و معدن کشور را در رابطه با اصلی‌‌ترین مشکل کشور یعنی اشتغال را در جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت مطالبه کردند. به گزارش خانه‌ملت، غلامعلی‌جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در تشریح نشست […]

رشد صنعت و معدن و ایجاد اشتغال مطالبه نمایندگان از وزیر صمت

عضو هیأت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: عمدتاً نمایندگان بحث رشد صنعت و معدن کشور را در رابطه با اصلی‌‌ترین مشکل کشور یعنی اشتغال را در جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت مطالبه کردند.

به گزارش خانه‌ملت، غلامعلی‌جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در تشریح نشست مشترک اعضای فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهارداشت: در اولین روز ابتدای هفته کاری مجلس‌شورای‌اسلامی فراکسیون مستقلین ولایی از اعضای دولت دعوت می‌کند و استراتژی حل مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابیه مبنای کار است.

عضو هیأت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس‌شورای‌اسلامی با بیان این‌که نشست امروز با وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد که متأسفانه به دلیل حضور نمایندگان در صحن مجلس‌شورای‌اسلامی وقت کافی در اختیار نبود و امکان رسیدگی به بسیاری از مسایل وجود نداشت، گفت: عمدتاً نمایندگان بحث رشد صنعت و معدن کشور را در رابطه با اصلی‌‌ترین مشکل کشور یعنی اشتغال را مطالبه کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس‌شورای‌اسلامی با اشاره به این‌که حمایت‌ها از واحدهای تولیدی و صنعتی و برنامه دولت برای رشد صنعت مطرح شد که وزیر صنعت توضیحاتی را ارایه کردند، ادامه‌داد: موضوع مطرح شده دیگر در خصوص اصل ۴۴ قانون اساسی، کاهش تصدی‌گری دولت، واگذاری این حجم از شرکت‌های دولتی به مردم و دخالت مردم در رشد اقتصادی کشور بود.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس‌شورای‌اسلامی در پایان با تأکید بر این‌که وزیر نقشه راه‌ در حوزه صنعت و معدن اشاره کرد و قول کمک به واحدهای صنعتی، در اختیار قراردادن سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی و حمایت از صنایع خانگی را داد، خاطرنشان‌کرد: با توجه به ماده ۲۲ قانون دائمی کردن بخشی از مقررات مالی دولت بحث ایجاد تعرفه‌ها برای جلوگیری از واردات بی‌رویه و حمایت از صنایع داخلی نیز مطرح شد.