مناقصه جاده جهرم – لار با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی به‌زودی برگزاری می‌شود

نماینده مردم جهرم در مجلس مناقصه جاده جهرم – لار با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی به‌زودی برگزاری می‌شود    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵ کیلومتر از قطعه ۲ باند دوم محور جهرم به لار به طول ۲۵ کیلومتر با اعتبار ۴۰۰میلیارد ریال احداث می‌شود.   به گزارش فارس، محمدرضارضایی در جهرم […]

نماینده مردم جهرم در مجلس

مناقصه جاده جهرم – لار با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی به‌زودی برگزاری می‌شود

 

 نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵ کیلومتر از قطعه ۲ باند دوم محور جهرم به لار به طول ۲۵ کیلومتر با اعتبار ۴۰۰میلیارد ریال احداث می‌شود.

 

به گزارش فارس، محمدرضارضایی در جهرم با بیان این‌که بزرگراه شیراز -جهرم- لار- بندرعباس یکی از بزرگراه‌های مهم و اصلی در کشور است، اظهارداشت: اعتبارات احداث این بزرگراه از اعتبارات اداره راه و شهرسازی استان فارس تأمین می‌شد که اکنون ردیف اعتبار این پروژه تغییر کرده و در قانون بودجه یک ردیف ملی گرفته است. نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی این بزرگراه را به عنوان یک کریدور شمال به جنوب کشور دانست و افزود: در این بزرگراه رفت و آمد زیادی به منظور جابه‌جایی بار و مسافر انجام می‌شود. وی با بیان این‌که امروز باید مسیرهایی انتخاب شود که امن و کوتاه‌‌ترین مسیر باشند، گفت: بزرگراه شیراز- جهرم -لار- بندرعباس یک از محورهایی است که می‌تواند از لحاظ مصرف کم‌تر انرژی و قیمت تمام شده جابه‌جایی کالا و مسافر و با کم‌ترین تلفات کمک شایانی به کشور کند. این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۲۵ کیلومتر از قطعه ۲ باند دوم محور جهرم به لار، گفت: این بخش از جاده با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال احداث و طرح مطالعاتی ۱۵ کیلومتر دیگر این محور که در حوزه راه جهرم است، انجام شده و به‌زودی به مناقصه گذاشته می‌شود. رضایی افزود: پیمانکار احداث ۵۰ کیلومتر از بزرگراه جهرم به لار از سمت شهرستان لار نیز مشخص و عملیات اجرایی آن در حال انجام است. رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نگاه به این مسیر اتصال به بندرعباس است، خاطرنشان‌کرد: اتصال شیراز به بندرعباس به‌وسیله بزرگراه تا ۵ سال آینده هدف‌گذاری در این مسیر بوده و بعد از اجرای پروژه شاهد رفت و آمد دست‌کم ۱۰ برابری مسافر خواهیم بود.