تقدیم به موقع لایحه بودجه، نشانه رعایت انضباط مالی است

تقدیم به موقع لایحه بودجه، نشانه رعایت انضباط مالی است عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تقدیم به موقع و در فرصت قانونی لایحه بودجه، یکی از نشانه‌های رعایت انضباط مالی و پایبندی به قانون است. هادی‌شوشتری با اشاره به کاهش میزان اعتبارات عمرانی در لایحه بودجه سال ۹۷ تصریح‌کرد: ارقام درلایحه بودجه […]

تقدیم به موقع لایحه بودجه، نشانه رعایت انضباط مالی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تقدیم به موقع و در فرصت قانونی لایحه بودجه، یکی از نشانه‌های رعایت انضباط مالی و پایبندی به قانون است.

هادی‌شوشتری با اشاره به کاهش میزان اعتبارات عمرانی در لایحه بودجه سال ۹۷ تصریح‌کرد: ارقام درلایحه بودجه تکافوی اهداف توسعه‌ای را ندارد و در این شرایط باید به جای توجه و تمرکز بر سازمان برنامه و بودجه به سازمان‌های توسعه‌ای همچون سازمان سرمایه‌گذاری و نیز منابع بخش خصوصی سوق یابیم.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ادامه‌داد: بررسی‌ها از لایحه بودجه حاکی از این است که آثار چانه‌زنی در لایحه بودجه مشهود است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط هر دستگاه اجرایی که محکم تر وارد فرایند چانه‌زنی شود موفق‌تر خواهد بود و بیش‌تر می‌تواند بودجه جذب کند.

شوشتری با اشاره به اعتبار ۷ میلیارد ریالی برای اجرای پروژه مشهد-بجنورد-گرگان گفت: این پروژه ریلی ۱٫۲ میلیارد یورو اعتبار نیاز دارد و این ارقام لایحه بودجه، نمی‌تواند اهداف توسعه‌ای استان را محقق کند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح‌کرد: یکی از پروژه‌های مهم در خراسان‌شمالی که می‌تواند به توسعه سرعت دهد و جایگاه استان را به‌طور چشمگیری ارتقا داده و به میانه جدول استان‌های کشور برساند، پروژه ریلی مشهد-بجنورد- گرگان است.