نمی‌توان روی بودجه دولت برای اشتغال‌زایی حساب کرد

نمی‌توان روی بودجه دولت برای اشتغال‌زایی حساب کرد نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی گفت: پول دولت جواب نمی‌دهد و اصلاً نمی‌توان روی بودجه حساب کرد و باید مسؤولان استان همت کنند تا با انتقال منابع مالی از امکانات استفاده کرده و اشتغال جدی واقعی ایجاد کنیم. به گزارش ایسنا منطقه کویر، علی‌اسدی […]

نمی‌توان روی بودجه دولت برای اشتغال‌زایی حساب کرد

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی گفت: پول دولت جواب نمی‌دهد و اصلاً نمی‌توان روی بودجه حساب کرد و باید مسؤولان استان همت کنند تا با انتقال منابع مالی از امکانات استفاده کرده و اشتغال جدی واقعی ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، علی‌اسدی در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران تابعه وزارت کار در استان اظهارکرد: کرمان استان پهناوری است اما سیستم اداری جمع و جوری نداریم و مشکل حوزه اشتغال این است که برای دریافت مجوز‌ها زمان زیادی باید طی شود و این مسأله در استان کرمان دوبرابر استان‌های دیگر است.

وی با تأکید بر این‌که  باید این نقص را رفع کنیم، افزود: ۶۱ طرح را در شهرستان شهربابک جمع‌آوری کرده‌ایم که در استان به مشکل برخورده و حذف می‌شوند.

اسدی تصریح‌کرد: کرمان منابع مالی زیادی دارد و معادن ما در کشور بی‌نظیر است و در برنامه ششم تصویب شده که منابع این معادن باید به استان منتقل شود اما متأسفانه هماهنگی لازم و همتی که باید برای به‌کار گرفتن این منابع به خرج بدهیم، نداریم.

 

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: پول دولت جواب نمی‌دهد و اصلاً نمی‌توان روی بودجه حساب کرد و باید مسؤولان استان همت کنند تا با انتقال منابع مالی از امکانات استفاده کرده و اشتغال جدی واقعی ایجاد کنیم.