مسیری را می‌رویم که مسیر حمایت از تولید نیست

نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس مسیری را می‌رویم که مسیر حمایت از تولید نیست نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس گفت: همه ما علاقه‌مند به حل مشکل بیکاری هستیم اما نظام بانکی و رفتاری دولت و دست‌اندرکاران دولتی، مسیری را می‌رود که مسیر حمایت از تولید نیست. به گزارش ایسنا، علی‌بختیاری […]

نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس

مسیری را می‌رویم که مسیر حمایت از تولید نیست

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس گفت: همه ما علاقه‌مند به حل مشکل بیکاری هستیم اما نظام بانکی و رفتاری دولت و دست‌اندرکاران دولتی، مسیری را می‌رود که مسیر حمایت از تولید نیست.

به گزارش ایسنا، علی‌بختیاری در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران تابعه وزارت کار در استان با اشاره به مطالب مطرح شده در این جلسه اظهارکرد: همه ما علاقه‌مند به حل مشکل بیکاری هستیم اما نظام بانکی و رفتاری دولت و دست‌اندرکاران دولتی، مسیری را می‌رود که مسیر حمایت از تولید نیست.

وی افزود: پول گرانی را به تولیدکننده می‌دهیم و توقع داریم تولید کند در حالی که ۶۰ درصد درآمد یک تولیدکننده به تأمین اجتماعی، مالیات و ارزش افزوده می‌رود.

بختیاری تصریح‌کرد: با پولی که با نرخ ۱۸ درصد داده می‌شود، واحد‌ها را ورشکسته کرده یا به نوعی به بانک‌ها بدهی هستند که با تأخیر در پرداخت، جریمه می‌شوند. با این وضعیت چه کالایی می‌توان تولید کرد؟

وی بیان‌کرد: اینها واقعیت‌هایی است که همه می‌دانیم و مجلس کار خاصی برای این موضوع نمی‌تواند بکند و بخشی از موارد در برنامه ششم توسعه آمده و بخش‌هایی که لازم بوده در احکام مختلف مصوب شده اما اجرا نمی‌شود.

 

نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با اشاره به مشکلات مطرح شده درباره کارگران، قانون کار و… گفت: باید این مسایل در داخل خود وزارتخانه‌ها به جمع‌بندی برسد و ما می‌توانیم در تعیین تکلیف به دوستان کمک کنیم.