برج میلاد در آینده کج می‌شود!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس برج میلاد در آینده کج می‌شود! عضو مجمع نمایندگان استان تهران با هشدار نسبت به این‌که احتمال سقوط برج به داخل گود یا کج شدن آن وجود دارد، گفت: شهرداری هر چه سریع‌تر این گود را از ناجا پس گرفته و نسبت به ایمن‌سازی آن […]

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس

برج میلاد در آینده کج می‌شود!

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با هشدار نسبت به این‌که احتمال سقوط برج به داخل گود یا کج شدن آن وجود دارد، گفت: شهرداری هر چه سریع‌تر این گود را از ناجا پس گرفته و نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام کند.

به گزارش خانه‌ملت، سیده‌فاطمه‌ذوالقدر با تأکید بر این‌که وضعیت گود ر‌ها شده در کنار برج میلاد باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، گفت: سال‌ها است به‌طور مداوم در مورد وضعیت گود ر‌ها شده برج میلاد هشدار داده می‌شود و تاکنون اقدام مناسبی برای ایمن‌سازی آن انجام نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با هشدار نسبت به این‌که احتمال سقوط برج به داخل گود یا کج شدن آن وجود دارد، تصریح‌کرد: متأسفانه گود برج میلاد چندین سال است بلاتکلیف ر‌ها شده در حالی که عمر مفید نیلینگ ۴ سال بوده و باید هر چه سریع‌تر ایمن و استحکام‌سازی آن در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان این‌که بی‌توجهی نسبت به ایمن‌سازی گود برج میلاد خسارت‌های جانی و مالی زیادی را به دنبال دارد، گفت: شهرداری باید هر چه سریع‌تر این گود را از بنیاد تعاون ناجا پس گرفته و نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام کند تا از ناحیه آن خطراتی متوجه برج میلاد، ساختمان‌ها و معابر مجاور نشود.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با هشدار نسبت به خطرات احتمالی ناشی از گود ر‌ها شده در کنار اریکه ایرانیان بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت آن تأکیدکرد و افزود: گودهای ر‌ها شده زیادی در پایتخت وجود دارد که خطرات ناشی از آنها جان و مال شهروندان تهرانی را تهدید می‌کند، بنابراین نیاز است شهرداری با ورودی جدی رسیدگی به وضعیت آنها را در دستور کار قرار دهد.