خلع ید پیمانکار پل «تراب» به دلیل عدم توانایی

خلع ید پیمانکار پل «تراب» به دلیل عدم توانایی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحقق خواسته مردم شهرستان لنده گفت: پروژه جاده لنده به تشان از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهرستان لنده بوده که مجوز نهایی آن گرفته شده است. به گزارش فارس از لنده، محمدعلی‌علیمردانی در جلسه شورای اداری شهرستان […]

خلع ید پیمانکار پل «تراب» به دلیل عدم توانایی

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحقق خواسته مردم شهرستان لنده گفت: پروژه جاده لنده به تشان از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهرستان لنده بوده که مجوز نهایی آن گرفته شده است.

به گزارش فارس از لنده، محمدعلی‌علیمردانی در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به وعده‌هایش به مردم این شهرستان اظهارداشت: در راستای تحقق وعده‌هایی که به مردم شهرستان لنده داده‌ایم، پروژه‌ جاده لنده به تشان را جدیت پیگیری کرده‌ایم. وی افزود: این پروژه مجوزهای لازم را گرفته و به عنوان یک پروژه ملی مطرح شده که برای اجرای آن بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است. مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح‌کرد: با بهره‌برداری از این پروژه این شهرستان از بن‌بست خارج و به جاده‌های مواصلاتی کشور متصل خواهد شد. علیمردانی ادامه‌داد: البته ماده ۲۰ و ۲۳ این پروژه هم در حال پیگیری می‌باشد و با اتصال آن به کیلومتر ۱۸ جاده دهدشت پاتاوه شاهد تحقق خواسته اصلی خروج از بن بست این شهرستان خواهیم بود. وی به خلع ید پیمانکار پل تراب اشاره و خاطرنشان‌کرد: با توجه به عدم توانایی پیمانکار پل تراب اقدامات جهت خلع وی انجام و ظرف هفته آینده با مشخص شدن پیمانکار جدید عملیات اجرایی آن از سر گرفته خواهد شد. مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت تکمیل پل تراب اشاره و ادامه‌داد: ۳ کیلومتر از مسیر لنده به تراب هنوز دست نخورده باقی مانده که در صورت تأمین اعتبار به مناقصه خواهد رفت هر چند در سال جدید ۱۱ کیلومتر راه روستایی این شهرستان به مناقصه گذاشته شد و پیمانکار آن نیز مشخص می‌باشد.