مخالفت با دو فوریت طرحی به معنای مخالفت با محتوای طرح نیست

مخالفت با دو فوریت طرحی به معنای مخالفت با محتوای طرح نیست نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: بنده با دو فوریت طرح جانبازان زیر ۲۵درصد مخالفت کردم اما این به معنای مخالفت با محتوای طرح نبوده است. به گزارش مناقصه‌مزایده مهردادبائوج‌لاهوتی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به استناد […]

مخالفت با دو فوریت طرحی به معنای مخالفت با محتوای طرح نیست

نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: بنده با دو فوریت طرح جانبازان زیر ۲۵درصد مخالفت کردم اما این به معنای مخالفت با محتوای طرح نبوده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده مهردادبائوج‌لاهوتی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به استناد بند۱۱ماده‌۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه طرحی دوفوریتی درباره جانبازان مطرح شد و همان‌گونه که ما در مورد فوریت وارد جزییات نمی‌شویم بنده به عنوان مخالف دو فوریت این طرح صحبت کردم چرا که اگر دو فوریت این طرح مطرح می‌شد عملاً به دلیل مغایرت با برنامه و نیاز به دو سوم رأی ممکن بود این طرح رأی نیاورد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بنده و آقای جعفرزاده به عنوان مخالف دو فوریت این طرح صحبت کردیم و اظهار داشتیم که این طرح با یک فوریت تصویب شود تا بتوان در کمیسیون فرصت بیش‌تری ایجاد کرد تا راهکاری برای جانبازان زیر ۲۵درصد اتخاذ شود، افزود: برخی نمایندگان در زمان رأی‌گیری از صفحه مانیتور ما عکس گرفتند و در صفحه‌های مجازی پخش کردند که چه کسی مخالف و چه کسی موافق این طرح بوده است که این موضوع در فضای مجازی بلوا ایجاد کرده و باید باب آن در مجلس بسته شود.

وی ادامه‌داد: بنده نیز جانباز هستم، چگونه می‌شود که مخالف حق و حقوق آنها بوده و حقوق آنها را نادیده بگیرم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی براساس آیین‌نامه داخلی از هیأت رییسه مجلس تشکر کرد.

علی‌مطهری در پاسخ به این تذکر با بیان این‌که برداشت نمایندگان مجلس و بیش‌تر مردم از مخالفت با دو فوریت یک طرح این نیست که این فرد با محتوا مخالف است، گفت: نمایندگان می‌دانند کسی که با دوفوریت مخالفت می‌کند دلیلش برای مخالفت پخته‌تر شدن طرح است و مردم نیز بعید است که اینگونه برداشت کنند که این مخالفت با حقوق ایثارگران باشد، چرا که مواضع قبلی شما مشخص است و جای شک و تردیدی وجود ندارد.