پرواز‌ها به دلایل واهی کنسل می‌شوند

فرشادان در تذکر شفاهی پرواز‌ها به دلایل واهی کنسل می‌شوند نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تأکیدکرد: ۱۴پرواز به سنندج لغو و تنها ۵پرواز باقی مانده است. به گزارش خانه‌ملت، سیدمهدی‌فرشادان در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آنچه امروز در کنار کاستی‌های اقتصادی نیاز به بررسی دارد مشکلات اساسی […]

فرشادان در تذکر شفاهی

پرواز‌ها به دلایل واهی کنسل می‌شوند

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تأکیدکرد: ۱۴پرواز به سنندج لغو و تنها ۵پرواز باقی مانده است.

به گزارش خانه‌ملت، سیدمهدی‌فرشادان در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آنچه امروز در کنار کاستی‌های اقتصادی نیاز به بررسی دارد مشکلات اساسی ناوگان هوایی استان کردستان است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از عملکرد مسؤولان سازمان هوایی کشور اظهارداشت: به دلایل واهی پرواز‌ها کنسل و به دلایل غیرکارشناسی مردم را در فرودگاه‌ها بلاتکلیف می‌گذارند که این کم‌کاری‌ها قابل چشم‌پوشی نیست.

وی ادامه‌داد: شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران‌ایر پروازهای خود به سنندج را لغو کردند، با این حساب ۱۴پرواز به این استان لغو و تنها ۵پرواز از شرکت هوایی قشم ایر باقی مانده است، با این روند چگونه انتظار پیشرفت سرمایه‌گذاری در استان کردستان را داریم.

این نماینده مجلس با اشاره به انجام پرواز‌ها به استان‌های همجوار گفت: در شرایطی که از کمبود هواپیما سخن می‌گویند شاهد هستیم پرواز به استان‌های مجاور انجام می‌شود، در کل در مقام مقایسه با استان‌های همجوار در تمام زمینه‌ها از جمله راه‌آهن، راه‌هوایی و راه بین شهری بیش‌ترین ظلم به استان کردستان می‌شود.

فرشادان تأکیدکرد: جاده‌های این استان تبدیل به قتلگاه‌های انسانی شده است، در شرایطی که استان کردستان یک‌میلیون‌و۶۰۰هزارنفر جمعیت دارند نیاز به اعتبارات جهشی دیده می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این‌که فرودگاه سنندج می‌تواند در جذب گردشگر کمک شایانی به اقتصاد کردستان کند، گفت: اما مسؤولان هواپیمایی کشور و وزارت راه و شهرسازی نمی‌خواهند بیدار شوند و یا نمی‌خواهند صدای نمایندگان مردم کردستان را از تریبون مجلس بشنوند.