جعبه سیاه ATR۷۲ چه زمانی به فرانسه ارسال می‌شود؟

جعبه سیاه ATR۷۲ چه زمانی به فرانسه ارسال می‌شود؟ رییس کمیسیون عمران مجلس از ارسال جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج به فرانسه خبر داد و گفت: نماینده‌ای از کمیسیون عمران مجلس ناظر روند رمزگشایی جعبه سیاه خواهد بود. به گزارش خانه ملت، محمدرضارضایی با اشاره به آخرین خبر‌‌ها از هواپیمای تهران-یاسوج، گفت: امکان بازخوانی جعبه سیاه […]

جعبه سیاه ATR۷۲ چه زمانی به فرانسه ارسال می‌شود؟

رییس کمیسیون عمران مجلس از ارسال جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج به فرانسه خبر داد و گفت: نماینده‌ای از کمیسیون عمران مجلس ناظر روند رمزگشایی جعبه سیاه خواهد بود.

به گزارش خانه ملت، محمدرضارضایی با اشاره به آخرین خبر‌‌ها از هواپیمای تهران-یاسوج، گفت: امکان بازخوانی جعبه سیاه ATR۷۲ در ایران وجود ندارد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که جعبه سیاه ATR۷۲ برای رمزگشایی و بازخوانی به کشور سازنده خود یعنی فرانسه منتقل خواهد شد، افزود: تجهیزات لازم برای بازخوانی این جعبه سیاه با وجود حضور برخی از افراد شرکت سازنده در ایران وجود ندارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این‌که کمیته‌ای برای پیگیری علت سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در کمیسیون عمران مجلس تشکیل شده است، تصریح‌کرد: در همه جلسات برگزار شده در خصوص این هواپیما نماینده‌ای از این کمیسیون حضور داشته است.

وی ادامه‌داد: پنجشنبه ۱۷اسفندماه زمان انتقال جهبه سیاه ATR۷۲ به کشور فرانسه است که علاوه برمسؤولان سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت آسمان نماینده‌ای از کمیسیون عمران مجلس ناظر روند رمزگشایی خواهد بود.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: به محض بازخوانی جعبه سیاه ATR۷۲ نتایج به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.