بیمه حق‌التدریس براساس تعرفه‌های قانونی ۹درصد

نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد بیمه حق‌التدریس براساس تعرفه‌های قانونی ۹درصد نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که وضعیت اساتید قراردادی دانشگاه آزاد مناسب نیست، گفت: موجی از نارضایتی در میان اساتید قراردادی دانشگاه آزاد ایجاد شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده، فاطمه سعیدی در نشست دیروز مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان انتظار […]

نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد

بیمه حق‌التدریس براساس تعرفه‌های قانونی ۹درصد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که وضعیت اساتید قراردادی دانشگاه آزاد مناسب نیست، گفت: موجی از نارضایتی در میان اساتید قراردادی دانشگاه آزاد ایجاد شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، فاطمه سعیدی در نشست دیروز مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان انتظار دارند که حق بیمه دوران حق‌التدریس براساس تعرفه‌های قانونی ۹درصد در همان زمان تدریس محاسبه و لحاظ شود و این بخشنامه برای معلمانی که درآمد کنونی آنان تکافوی معیشتشان را نمی‌دهد صحیح نیست، زیرا این افراد را وارد فشارهای اقتصادی می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، افزود: اخیراً بخشنامه‌ای صادر شده است که مبتنی بر کسورات بیمه بازنشستگی معلمان حق‌التدریس که به استخدام دولت درآمده‌اند که در گذشته بر مبنای ۹ درصد محاسبه می‌شد اما هم اکنون بر مبنای ۲۲٫۵درصد محاسبه می‌شود.

سعیدی همچنین در تذکری به رییس دانشگاه آزاد گفت: وضعیت اساتید قراردادی دانشگاه آزاد موجبات نارضایتی این قشر فرهیخته را برانگیخته است و این در حالی است که آن‌هایی که در گذشته از لزوم پاسخگویی دانشگاه آزاد می‌گفتند امروز در قبال این‌گونه تصمیمات سکوت کرده‌اند.