برخوردهای قهری در انتظار سوداگران بازار فروش بلیت‌های نوروزی

برخوردهای قهری در انتظار سوداگران بازار فروش بلیت‌های نوروزی عضو کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت قانون‌مداری ایرلاین‌ها در ساعات اوج تقاضا تأکید کرد و گفت: گران‌فروشی ایرلاین‌ها و تأخیرهای پروازی در ایام نوروز از سوی مجلس بی‌پاسخ نخواهد ماند. به گزارش خانه‌ملت، سیدهادی‌بهادری با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و اوج‌گیری سفرها، گفت: […]

برخوردهای قهری در انتظار سوداگران بازار فروش بلیت‌های نوروزی

عضو کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت قانون‌مداری ایرلاین‌ها در ساعات اوج تقاضا تأکید کرد و گفت: گران‌فروشی ایرلاین‌ها و تأخیرهای پروازی در ایام نوروز از سوی مجلس بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خانه‌ملت، سیدهادی‌بهادری با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و اوج‌گیری سفرها، گفت: تشدید نظارت‌ها بر روند نرخ شقوق مختلف حمل و نقل در راستای مقابله با سوداگری در بازار ضروری است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز بازار فروش بلیت در شقوق مختلف حمل و نقل به راه می‌افتد، افزود: سال‌جاری با توجه به تذکرات جدی که نمایندگان مردم به مسؤولان اجرایی سفرهای نوروزی داده‌اند نظارت بر روند نرخ‌ها تشدید شده است.

بد‌ترین برخورد‌ها در انتظار واحدهای متخلف در ایام نوروز است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این‌که بد‌ترین برخورد‌ها در انتظار واحدهای متخلف در ایام نوروز است، تصریح‌کرد: به‌طور حتم برخوردهای قهری حتی پلمب واحدهای فروش بلیت سوداگرانه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این‌که طبق اظهارنظر مسؤولان هیچ رشد قیمتی در بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس در ایام نوروز رخ نخواهد داد، گفت: نظارت مستمر در روند فروش بلیت لازمه کوتاه کردن دست دلالان در این حوزه است.

بهادری همچنین با تأکید بر ضرورت قانون‌مداری ایرلاین‌ها در خصوص رعایت حقوق مشتری در قیمت‌ها و جلوگیری از تأخیرهای پروازی، افزود: امیدواریم پس از بررسی عملکرد دستگاه‌های مختلف پس از ایام نوروز قانون‌مداری آنها محرز شود.

شناور شدن نرخ بلیت‌ها و آزادسازی آن مبنای گران‌فروشی ایرلاین‌ها نباشد

وی با بیان این‌که شناور شدن نرخ بلیت‌ها و آزادسازی آن نباید مبنای گران‌فروش ایرلاین‌ها باشد، گفت: متأسفانه شاهد این موضوع هستیم که در ساعات اوج تقاضا ایرلاین‌ها حتی تا ۳۰۰هزار تومان نیز به افزایش قیمت مبادرت می‌ورزند که این موضوع تخلف محرز است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه‌داد: رعایت قانون و همچنین در نظر گرفتن سقف قیمتی برای نرخ بلیت از سوی ایرلاین‌ها بهترین اقدام در راستای مشتری مداری است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: در هفته جاری نشستی با مسؤولان اجرایی سفرهای نوروزی در کمیسیون عمران مجلس برگزار خواهد شد و پس از تعطیلات نیز گزارش عملکرد از دستگاه‌های مربوطه اخذ می‌شود.