وزارت تعاون به اندازه ۳ وزارتخانه در اقتصاد نقش دارد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس وزارت تعاون به اندازه ۳ وزارتخانه در اقتصاد نقش دارد رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد ضعیف ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقاد کرد و گفت: فارغ از سوابق اجرایی آقای ربیعی وضعیت کنونی وزارت تعاون باید مبنای عمل و تصمیم‌گیری باشد. به گزارش مناقصه‌مزایده محمدرضا‌پورابراهیمی‌داورانی […]

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس

وزارت تعاون به اندازه ۳ وزارتخانه در اقتصاد نقش دارد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد ضعیف ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقاد کرد و گفت: فارغ از سوابق اجرایی آقای ربیعی وضعیت کنونی وزارت تعاون باید مبنای عمل و تصمیم‌گیری باشد.

به گزارش مناقصه‌مزایده محمدرضا‌پورابراهیمی‌داورانی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی موافقت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش‌بینی‌هایی در گذشته در صحن علنی مجلس در خصوص معرفی علی‌ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمان معرفی ایشان به عنوان وزیر پیشنهادی در دولت یازدهم داشتم که براساس آن اعلام کردم آقای ربیعی با توجه به ویژگی‌ها و مأموریت‌های این وزارتخانه مهم و اساسی که باید پیشانی حرکت اقتصادی کشور باشد، برای تصدی این پست مناسب نیستند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در این رابطه افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده امروز عملکرد بیش از ۴سال آقای علی ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مناسب نبوده و وضعیت اسفباری در شرایط اقتصادی وجود دارد.

پورابراهیمی‌داورانی افزود: برخی از بزرگواران به بنده اعلام کردند که در چند سال گذشته که از وزیر تعاون در صحن علنی مجلس سؤال مطرح شد و ایشان چند کارت زرد گرفتند، بیش‌تر مخالفت‌های بنده با آقای علی ربیعی به دلیل مسایل شخصی بوده است که اینگونه نیست حتی در جریان رأی اعتماد به وزرای کابینه دوازدهم بنده خواستم که در مخالفت با وزارت آقای ربیعی در مجلس صحبت کنم اما با لابی‌گری که انجام دادند اجازه این کار به بنده داده نشد.

پورابراهیمی با بیان این‌که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اندازه ۳ وزارتخانه در حوزه اقتصادی نقش دارند، گفت: یعنی وزارت جدید نفت که کلیه پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌‌‌ها را در دست داشته و وزارت صنعت، معدن و تجارت ما که اساساً مجموع اقتصاد کشور را در اختیار دارد و وزارت دارایی ما که بانک‌ها و بیمه‌ها در آن قرار گرفته‌اند در این وزارتخانه دیده می‌شوند.