هیچ هواپیمایی بدون بیمه اجازه پرواز ندارد

هواپیمایی آسمان  هیچ هواپیمایی بدون بیمه اجازه پرواز ندارد شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: همه هواپیماهای این شرکت تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و هیچ‌کدام از آنها بدون داشتن بیمه مجوز پرواز ندارد. به گزارش ایرنا، این شرکت به دنبال اظهارات غلامرضاتاجگردون، رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در جریان استیضاح «علی ربیعی» وزیر […]

هواپیمایی آسمان

 هیچ هواپیمایی بدون بیمه اجازه پرواز ندارد

شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: همه هواپیماهای این شرکت تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و هیچ‌کدام از آنها بدون داشتن بیمه مجوز پرواز ندارد.

به گزارش ایرنا، این شرکت به دنبال اظهارات غلامرضاتاجگردون، رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در جریان استیضاح «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بیمه نبودن هواپیمای ‌ای.تی.آر هواپیمایی آسمان که اوایل اسفند ماه در دامنه دنا در نزدیکی یاسوج سقوط کرد، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مردم عزیز و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌رساند که تمام هواپیماهای شرکت آسمان بیمه هستند.

براساس این اطلاعیه، شرکت هواپیمایی آسمان تأکید کرده است که هیچ هواپیمایی بدون داشتن بیمه مجوز پروازی ندارد و هواپیمای سانحه دیده در کوه دنا نیز بیمه بوده است.

شرکت هواپیمایی آسمان تصریح کرده است که هیچ هواپیمایی بدون داشتن اسناد و مدارک بیمه، مجوز پرواز از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت نمی‌کند.

جلسه استیضاح ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح دیروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ شرکت هواپیمایی آسمان در سال ۱۳۸۱ به صندوق بازنشستگی کشوری واگذار شده است.

در زمان سقوط هواپیمای شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج، بیمه ایران اعلام کرد که این هواپیما با سرمایه ۳ میلیون دلار تحت پوشش بیمه‌نامه بدنه و مسؤولیت هواپیما بوده و برای هر یک از سرنشینان و خدمه نیز تا سقف ۲۱۰ میلیون تومان پوشش بیمه‌ای ارایه شده است.