انعقاد۲۶ قرارداد مناقصه توسط شهرداری اهواز

انعقاد۲۶ قرارداد  مناقصه توسط شهرداری اهواز شهردار اهواز با بیان این‌که تأمین بخش عمده درآمد شهر برعهده شهروندان است، گفت: بخشی از این درآمد را مردم از طریق مالیات بر ارزش افزوده به صورت غیرمستقیم و برخی دیگر را به صورت مستقیم پرداخت می‌کنند. به گزارش «شهر فردا» منصور کتانباف، با اشاره به این‌که اهواز […]

انعقاد۲۶ قرارداد  مناقصه توسط شهرداری اهواز

شهردار اهواز با بیان این‌که تأمین بخش عمده درآمد شهر برعهده شهروندان است، گفت: بخشی از این درآمد را مردم از طریق مالیات بر ارزش افزوده به صورت غیرمستقیم و برخی دیگر را به صورت مستقیم پرداخت می‌کنند.

به گزارش «شهر فردا» منصور کتانباف، با اشاره به این‌که اهواز برای خروج از شرایط فعلی به تعریف پروژه‌های بسیاری نیاز دارد، افزود: بودجه امسال شهرداری اهواز، ۱۶هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تعیین شده که بخشی از آن از طریق جذب مشارکت‌ها و فروش اوراق مشارکت و بخشی هم از جلب مشارکت مسؤولان تأمین می‌شود.

وی در خصوص پروژه قطار شهری اهواز نیز گفت: امسال برای افتتاح خط یک فاز قطار شهری اهواز و براساس قانون بودجه، مجوز فروش ۳هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت صادر شد اما تکمیل همین خط نیز به تزریق اعتبارات دولتی نیازمند است.

وی در خصوص پروژه‌های عمرانی نیز افزود: برنامه‌ریزی شده تا در پایان سه ماه نخست امسال بخش شرقی و غربی تقاطع شهید بندر(چهارشیر) زیر بار ترافیک برود.

کتانباف، با اشاره به انعقاد قرارداد ۲۶ مناقصه در حوزه خدمات شهری خاطر نشان کرد: سازمان پسماند نیز مذاکراتی با شرکت‌های داخلی و خارجی برای تبدیل پسماند‌ها به مواد بازیافتی داشته که امید است هرچه سریعتر به مرحله نهایی برسد.

وی در خصوص فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کلان‌شهر اهواز گفت: احداث تله کابین، ساخت هتل و فروشگاه‌های بزرگ، توسعه حمل‌و‌نقل عمومی و واگذاری خطوط حمل‌و‌نقلی به بخش خصوصی از جمله این فرصت‌ها هستند.