شفاف بگویید پول نداریم

نماینده مردم جیرفت در مجلس شفاف بگویید پول نداریم نماینده مردم جیرفت در مجلس با بیان این‌که مردم که نامحرم نیستند، گفت: باید به آنها شفاف اعلام شود که پول نداریم تا تکلیف خود را بدانند. به گزارش مناقصه‌مزایده، یحیی‌کمالی‌پور در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی امور عمرانی و اجرایی کشور به […]

نماینده مردم جیرفت در مجلس

شفاف بگویید پول نداریم

نماینده مردم جیرفت در مجلس با بیان این‌که مردم که نامحرم نیستند، گفت: باید به آنها شفاف اعلام شود که پول نداریم تا تکلیف خود را بدانند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، یحیی‌کمالی‌پور در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی امور عمرانی و اجرایی کشور به ویژه در جنوب استان کرمان تعطیل شده و مسؤولان وزارتخانه‌ها اعلام می‌کنند، اعتبار تخصیص داده نشده و پول ندارند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم که نامحرم نیستند، باید به آنها شفاف اعلام شود که پول نداریم تا تکلیف خود را بدانند.

وی ادامه داد: این‌که مسؤولان کاری انجام نمی‌دهند و مطرح می‌کنند پول نداریم برای مردم قابل توجیه نیست.

عضو هیأت رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه باید به‌طور شفاف و صریح به مردم اعلام کند که پول نداریم و نمی‌توانیم اعتبار تخصیص دهیم تا این همه بحران در کشور ایجاد نشود.