بسیاری از مردم گرفتار مؤسسات مالی هستند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بسیاری از مردم گرفتار مؤسسات مالی هستند عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نسبت به حواشی ایجاد شده در خصوص انتخاب شهردار تهران انتقاد کرد و گفت: تعیین تکلیف در سعدآباد صورت گرفته است. به گزارش مناقصه‌مزایده، حسینعلی‌حاجی‌دلیگانی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در اخطار […]

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس

بسیاری از مردم گرفتار مؤسسات مالی هستند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نسبت به حواشی ایجاد شده در خصوص انتخاب شهردار تهران انتقاد کرد و گفت: تعیین تکلیف در سعدآباد صورت گرفته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حسینعلی‌حاجی‌دلیگانی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل۵۷ قانون گفت: طبق بند ۷ ماده ۲۲ مطابق با مسؤولیتی که مجلس پذیرفته، باید در خصوص تعیین تکلیف مؤسسات مالی و اعتباری در کنار دو قوه دیگر پاسخگو باشد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید با تشکیل جلسات پی‌درپی مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود، افزود: افراد بسیاری گرفتار این مؤسسات هستند و لازم است گزارشی از آخرین وضعیت آنها ارایه شود.

وی با تأکید بر این‌که باید گزارشی از اقدامات انجام شده ظرف دو ماه گذشته به مردم داده شود، افزود: متأسفانه اکنون بسیاری از افراد سپرده‌گذار تعیین تکلیف نشده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که متأسفانه اکنون به گونه‌ای شده است که ضعف‌هایی که در مدیریت متوجه کارکرد خودمان است؛ متوجه اصل نظام می‌کنیم، تصریح کرد: سؤال این است که چرا مطالباتی که باید از سوی ما جواب داده شود، برعهده رهبری گذاشته می‌شود.

حاجی‌دلیگانی با انتقاد از این‌که مسؤولان و ۳ قوه با انجام ندادن وظایف خود می‌خواهند که حضرت آقا در همه امور کشور ورود داشته باشند، گفت: ما باید یک بار دیگر اصل ۱۱۳ قانون اساسی را مطالعه کرده و بدانیم که مسؤولیت رسیدگی به مشکلات کشور خود ما هستیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به حواشی استعفای نجفی از شهرداری تهران گفت: اخیراً نکاتی در خصوص تعیین تکلیف شهردار تهران گفته می‌شود که مثلاً حاکمیت نخواسته. چرا اینگونه می‌گویید؟ اینها عدم شفاف‌سازی است. بررسی کنند در نشستی که پنجشنبه گذشته در سعدآباد برگزار شده چه کسانی حضور داشتند و چه تصمیماتی گرفته شده است؟ و چرا خط و نشان کشیدند برای شورای شهر تهران و شهردار تهران که چه کسی باید استعفا دهد و چه کسی باید شهردار شود. آنها تعیین تکلیف کردند و بعد برعهده دادستان می‌گذارند که دادستان دخالت کرده است. این چنین نبوده و در آن جلسه تعیین تکلیف شده است.