۲۹فروردین پروازهای تهران ۴ساعت متوقف می‌شود

۲۹فروردین پروازهای تهران ۴ساعت متوقف می‌شود  سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به مناسبت برگزاری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۹ فروردین ماه، همه پروازهای ۳ فرودگاه امام(ره)، مهرآباد و پیام در استان تهران به مدت ۴ ساعت متوقف می‌شود. رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایرنا افزود: براساس اطلاعیه هوانوردی (نوتام) که به […]

۲۹فروردین پروازهای تهران ۴ساعت متوقف می‌شود

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به مناسبت برگزاری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۹ فروردین ماه، همه پروازهای ۳ فرودگاه امام(ره)، مهرآباد و پیام در استان تهران به مدت ۴ ساعت متوقف می‌شود.

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایرنا افزود: براساس اطلاعیه هوانوردی (نوتام) که به همه شرکت‌های هوایی ابلاغ شده، ۲۹ فروردین از ساعت ۷ و۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه‌های مهرآباد، امام و پیام متوقف می‌شود.

وی گفت: پس از برگزاری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرواز‌ها به حالت عادی انجام می‌شود.

جعفرزاده از هموطنان خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای خود با شماره ۱۹۹ اطلاعات فرودگاه مهرآباد و شماره ۰۹۶۳۳۰ فرودگاه امام(ره) تماس بگیرند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود: در اطلاعیه هوانوردی به شرکت‌های هوایی اعلام شده که این توقف ۴ ساعته را به اطلاع مسافران برساند