بلاتکلیفی در نحوه ارایه خدمات مهندسی به دلیل اختلافات دو وزارتخانه راه و کشور

بلاتکلیفی در نحوه ارایه خدمات مهندسی به دلیل اختلافات دو وزارتخانه راه و کشور رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به بلاتکلیفی ایجاد شده در نحوه ارایه خدمات مهندسی در کشور گفت: در حال حاضر ارایه خدمات مهندسی به دلیل اختلاف وزارت راه و شهرسازی با وزارت کشور در بلاتکلیفی است […]

بلاتکلیفی در نحوه ارایه خدمات مهندسی به دلیل اختلافات دو وزارتخانه راه و کشور

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به بلاتکلیفی ایجاد شده در نحوه ارایه خدمات مهندسی در کشور گفت: در حال حاضر ارایه خدمات مهندسی به دلیل اختلاف وزارت راه و شهرسازی با وزارت کشور در بلاتکلیفی است و از رییس شورا درخواست می‌کنم معاونین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و وزارت کشور را دعوت کند تا هرچه زودتر این معضل حل و فصل شود.

به گزارش صما، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به استعفای برخی از معاونین و مدیران شهرداری تهران گفت: اعتراض شدید خود را نسبت به این افراد ابراز می‌کنم؛ چرا که این استعفا به معنی عدم همراهی با شهروندان است.

محمد سالاری در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: باید از همراهی معاونین و مدیران شهرداری تهران با سرپرست منتخب شورای اسلامی شهر تهران در مرحله‌ گذار قدردانی کنم. تک‌تک مدیران شهرداری تهران فعالیت و نحوه فعالیتشان توسط اعضای شورای شهر تهران رصد می‌شود.

وی افزود: اعتراض شدید خودم را نسبت به اعتراض برخی از مدیران و معاونین اعلام می‌کنم؛ چراکه این استعفا به معنای عدم همراهی با شهروندان است و انتظار داشتم در این دوران معاونین و مدیران بیش از گذشته سرپرست شهرداری تهران را همراهی کنند.

سالاری تأکیدکرد: درباره ارایه خدمات فنی و مهندسی ساختمان نیز تذکری دارم و درخواست می‌کنم آقای جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری در این خصوص جلسه‌ای بگذارند و این مشکل را حل کنند.

در حال حاضر ارایه خدمات مهندسی به دلیل اختلاف وزارت راه و شهرسازی با وزارت کشور در بلاتکلیفی است و از رییس شورا درخواست می‌کنم معاونین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و وزارت کشور را دعوت کند تا هر چه زودتر این معضل حل و فصل شود.