کارمندان ۱۲ دستگاه دولتی از ارایه خدمات مهندسی منع شدند

کارمندان ۱۲ دستگاه دولتی از ارایه خدمات مهندسی منع شدند معاون وزیر راه و شهرسازی از اصلاح دستورالعمل اجرایی وزارت راه و شهرسازی درباره ممنوعیت مداخله کارمندان دولتی در ارایه خدمات مهندسی خبر داد و گفت: براساس اصلاحات انجام شده تعداد دستگاه‌های شمول این بخشنامه به ۱۲ دستگاه افزایش یافته است. حامدمظاهریان در گفت‌وگو با […]

کارمندان ۱۲ دستگاه دولتی از ارایه خدمات مهندسی منع شدند

معاون وزیر راه و شهرسازی از اصلاح دستورالعمل اجرایی وزارت راه و شهرسازی درباره ممنوعیت مداخله کارمندان دولتی در ارایه خدمات مهندسی خبر داد و گفت: براساس اصلاحات انجام شده تعداد دستگاه‌های شمول این بخشنامه به ۱۲ دستگاه افزایش یافته است.

حامدمظاهریان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اصلاح دستورالعمل اجرایی دستورالعمل اجرایی وزارت راه و شهرسازی در خصوص ممنوعیت مداخله کارمندان دستگاه دولتی در ارایه خدمات مهندسی، اظهارکرد: ۵ بهمن سال گذشته وزارت راه و شهرسازی بخشنامه منع پذیرش همزمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی یا قبول منافع متعارض را فراهم می‌آورد را ابلاغ کرد که شامل کارمندان ۹ دستگاه دولتی می‌شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۳ دستگاه دولتی جدید نیز به بخشنامه منع مداخله کارمندان دولت در ارایه خدمات مهندسی افزوده شد و در مجموع بخشنامه وزیر راه و شهرسازی مشمول ۱۲ دستگاه دولتی شده است.

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: همچنین «الزام» در تحویل پروانه صلاحیت مهندسان در اصلاحیه «اختیاری» شده است.

مظاهریان گفت: سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان (سازمان نظام کاردانی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها)، وزارت آموزش و پرورش و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ۳ دستگاه‌ دولتی هستند است که به ۹ دستگاه قبلی مشمول بخشنامه ممنوعیت مداخله در ارایه خدمات مهندسی افزوده شده‌اند.