توسعه مکان‌های عمومی رویکرد اصلی وزارت راه است

توسعه مکان‌های عمومی رویکرد اصلی وزارت راه است معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: رویکرد وزارت راه و شهرسازی گسترش و افزایش فضاهای عمومی از جمله مکان‌های فرهنگی، ورزشی و درمانی است. به گزارش ایرنا، حمیدرضا‌عظیمیان افزود: این استان دارای موقعیت ویژه‌ای است و به علت ضعف زیرساخت‌ها […]

توسعه مکان‌های عمومی رویکرد اصلی وزارت راه است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: رویکرد وزارت راه و شهرسازی گسترش و افزایش فضاهای عمومی از جمله مکان‌های فرهنگی، ورزشی و درمانی است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا‌عظیمیان افزود: این استان دارای موقعیت ویژه‌ای است و به علت ضعف زیرساخت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به بازدید خود از طرح‌های حوزه راه و شهرسازی البرز بیان‌کرد: با توجه به روند مطلوبی که در تکمیل پروژه‌های این بخش وجود دارد، به‌طور قطع همراهی لازم انجام خواهد گرفت.

استاندار البرز نیز با اشاره به ضرورت اختصاص زمین مناسب برای ساخت شهرک دانش‌بنیان گفت: با راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان بستر اشتغال برای دانش‌آموختگان فراهم می‌شود.

محمدعلی‌نجفی با اشاره به این‌که البرز نوپا نیازمند توجه ملی برای ارتقا زیرساخت‌های خود است، افزود: اکنون بسیاری از ادارات و دستگاه‌های استان اجار‌نشین هستند و مکان مناسبی برای استقرار ندارند.

وی ادامه داد: البرز توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بزرگی در بخش تجارت دارد که این موضوع با ایجاد و راه‌اندازی پایانه صادراتی شتاب می‌گیرد و از این رو انتظار می‌رود که وزارت راه و شهرسازی همراهی لازم را داشته باشد.

نجفی با بیان این‌که اکنون زمین مناسب برای ایجاد نمایشگاه دائمی استان اختصاص پیدا کرده، گفت: توانمندی‌های البرز در حوزه‌های مختلف نیازمند فضایی برای معرفی و نمایش است که این امر با ایجاد سایت نمایشگاهی دائمی استان بهتر و بیش‌تر تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: البرز به قطب علم و فناوری کشور معروف است؛ بنابراین ضرورت دارد بستری برای ایجاد شهرک دانش‌بنیان مهیا شود.

استاندار البرز اضافه‌کرد: شهرک‌های دانش‌بنیان زمینه اشتغال قشر تحصیل‌کرده و فرهیخته استان و کشور را فراهم می‌کند.

وی گفت: رویکرد وزارت کشور مبنی برای گسترش فضاهای عمومی برای بهره‌برداری مردم، بسیار ارزشمند و حایز اهمیت است و این امر اکنون در بخش سلامت استان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.