کاروکارگر شایسته تکریم هستند

کاروکارگر شایسته تکریم هستند (حسین نیازآذری نماینده مردم بابل)   اردیبهشت تنها یک مناسبت تقویمی نیست بلکه یکی از مهم‌ترین اهرم‌های اجتماعی و اقتصادی کشور است و مقوله کاروکارگر علاوه بر این‌که واژه‌های ارزشمندی در فرهنگ دینی و ملی ایرانیان محسوب می‌شوند در مناسبات اجتماعی و اقتصادی نقش سازنده‌ای دارند. کاروکارگر در آموزه‌های دینی و […]

کاروکارگر شایسته تکریم هستند

(حسین نیازآذری نماینده مردم بابل)

 

اردیبهشت تنها یک مناسبت تقویمی نیست بلکه یکی از مهم‌ترین اهرم‌های اجتماعی و اقتصادی کشور است و مقوله کاروکارگر علاوه بر این‌که واژه‌های ارزشمندی در فرهنگ دینی و ملی ایرانیان محسوب می‌شوند در مناسبات اجتماعی و اقتصادی نقش سازنده‌ای دارند. کاروکارگر در آموزه‌های دینی و فرهنگ ملی ایرانیان جایگاه‌ ارزشمندی دارد و هر چه جامعه برای تعالی ارزشی فرهنگ کاروکارگر بکوشد، پایه‌های اقتصادی و اجتماعی آن دوام و قوام می‌یابد.

اینجانب با افتخار خود را کارگر و کارگرزاده می‌دانم و با افتخار دستان پینه‌بسته کارگران و کشاورزان را می‌بوسم و در شاگردی درس‌های پیامبراعظم‌ صلی‌ا… به این بوسه افتخار می‌کنم. امروزه امنیت ‌جامعه به دستان پرمهر کارگران وابسته است و این کارگران شریف هستند که در به حرکت درآوردن چرخ‌های ‌اقتصادی جامعه علی‌رغم همه کمبود‌‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

بدون تردید حمایت از کالای ایرانی که شعارملی سال توسط مقام‌معظم‌رهبری است از طریق احترام به ‌کاروکارگر تجلی می‌یابد. به عنوان خادم کارگران شریف در خانه‌ملت برای سلامتی و امنیت‌شغلی کارگران شریف دغدغه دارم و هرگونه سیاستی که منجر به تقویت توان‌ اقتصادی و اجتماعی کارگران شود، حمایت خواهم کرد.

مجلس شورای‌اسلامی، دولت و سایر نهاد‌ها باید به «نگرانی‌‌ها و انتظارات به‌حق کارگران شریف» اهتمام داشته باشند و برای «تأمین مطالبات صنفی و شغلی» آنها بکوشند. لازم می‌دانم در این مناسبت مجدداً به وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کنم که شهرستان بابل با ۳۰۰هزار بیمه شده تأمین‌اجتماعی شایسته بیمارستان ‌اختصاصی تأمین‌اجتماعی است.