پیشنهاد تشکیل سامانه قیمت‌گذاری مسکن ارایه شده است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس پیشنهاد تشکیل سامانه قیمت‌گذاری مسکن ارایه شده است سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: اعضای این کمیسیون به دلیل نوسانات و افزایش قیمت مسکن، از وزیر راه و شهرسازی خواسته‌اند که سامانه‌ای برای قیمت‌گذاری مسکن تشکیل دهد. به گزارش ایرنا، صدیف بدری اظهارداشت: در جلسه‌ای که با عباس‌آخوندی، وزیر راه و شهرسازی […]

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس

پیشنهاد تشکیل سامانه قیمت‌گذاری مسکن ارایه شده است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: اعضای این کمیسیون به دلیل نوسانات و افزایش قیمت مسکن، از وزیر راه و شهرسازی خواسته‌اند که سامانه‌ای برای قیمت‌گذاری مسکن تشکیل دهد.

به گزارش ایرنا، صدیف بدری اظهارداشت: در جلسه‌ای که با عباس‌آخوندی، وزیر راه و شهرسازی داشتیم در مورد افزایش و نوسانات قیمت مسکن بحث‌هایی انجام شد و نمایندگان خواهان رسیدگی جدی به این موضوع بودند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: ما از وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌کنیم نظارت بر بازار مسکن را بیش‌تر کنند، زیرا طبق برنامه ششم توسعه باید سامانه اطلاعات املاک و مسکن راه‌اندازی شود ولی فعلاً این موضوع انجام نشده است.

بدری یادآورشد: در این زمینه اعلام شده که بحث‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام شده ولی هنوز این سامانه راه‌اندازی نشده است.

وی تصریح کرد: ما خواهان این موضوع هستیم که محله‌های مختلف تهران واحدهای مسکونی متناسب با کیفیت و سن بنا قیمت‌گذاری کنند همچنین برای اجاره‌بها نیز باید این کار اجرا شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریعتر این موضوع را پیگیری کند زیرا وضعیت نرخ مسکن مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.