مدیریت اقتصادی کشور نیازمند تقویت جدی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مدیریت اقتصادی کشور نیازمند تقویت جدی است عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، بر لزوم اتخاذ تدابیر اقتصادی برای رفع مشکلات اقتصادی تأکید کرد. عزت‌ا… یوسفیان‌ملا در گفت‌‌وگو با خانه‌ملت، درباره تجمع مسالمت‌آمیز کسبه در بازار گفت: مردم مطالبات اقتصادی به حقی دارند و وظیفه […]

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس

مدیریت اقتصادی کشور نیازمند تقویت جدی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، بر لزوم اتخاذ تدابیر اقتصادی برای رفع مشکلات اقتصادی تأکید کرد.

عزت‌ا… یوسفیان‌ملا در گفت‌‌وگو با خانه‌ملت، درباره تجمع مسالمت‌آمیز کسبه در بازار گفت: مردم مطالبات اقتصادی به حقی دارند و وظیفه مسؤولان این است که تدابیری اتخاذ کنند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح‌کرد: مردم در دیدار با نمایندگان مجلس مسایل اقتصادی خود را مطرح می‌کنند و در این خصوص نمایندگان مجلس نیز تأکید دارند که مشکلات اقتصادی مردم باید مورد رسیدگی قرار بگیرد و در این راستا حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، تصریحکرد: باید در مدیریت اقتصادی کشور تحولی ایجاد شود چرا که پذیرفته نیست مشکلات اقتصادی مردم تداوم داشته باشد.

وضعیت اقتصاد خانورا‌ها درک شود

یوسفیان ملا در ادامه گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان این‌که وضعیت اقتصاد خانورا‌ها باید درک شود، تصریح‌کرد: باید توجه کرد در حال حاضر هیچ تحریمی اعمال نشده بنابراین نمی‌توان تمامی مشکلات مربوط به بی‌ثباتی در بازار‌ها را ناشی از موضوع تحریم‌ها دانست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: باید با مدیریت صحیح اقتصادی و نظارت مؤثر مسایل اقتصادی کشور را حل کرد.