امامی:مفاسد پولی و مالی تحقق اقتصاد مقاومتی را متوقف کرده است

  عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تأکید بر ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: مبارزه قاطعانه با مفاسد اقتصادی بدون توجه به منصب و مقام افراد می‌تواند در کاهش جرایم تأثیر چشمگیری داشته باشد. عیسی امامی درگفت وگو با خانه ملت، با انتقاد از رواج فساد اقتصادی در جامعه، گفت: بی‌توجهی مسؤولان به […]

 

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تأکید بر ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: مبارزه قاطعانه با مفاسد اقتصادی بدون توجه به منصب و مقام افراد می‌تواند در کاهش جرایم تأثیر چشمگیری داشته باشد.

عیسی امامی درگفت وگو با خانه ملت، با انتقاد از رواج فساد اقتصادی در جامعه، گفت: بی‌توجهی مسؤولان به مفاسد اقتصادی به بحرانی شدن وضعیت کشور و فقیر شدن عامه مردم می‌انجامد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این‌که برگزاری جلسات صرف برای مبارزه با مفاسد اقتصادی نمی‌تواند ریشه بیماری مزمن فساد را درمان کند، افزود: برخوردهای منسجم با مفسدان اقتصادی در بزنگاه‌ها و همچنین پیشگیری از وقوع این نوع مفاسد بهترین راهکار برای بهبود وضعیت کشور است.

مفاسد اقتصادی کشور را به بیراهه می‌کشاند

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به شعار سال مبتنی بر«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تأکید کرد: تلاش در راستای تحقق اقتصادمقاومتی درعین بی‌توجهی به مفاسد اقتصادی عایدی برای کشور نخواهد داشت؛ زیرا مؤلفه اصلی تحقق منویات رهبری و بهبود وضعیت مردم ریشه‌کن کردن مفاسد اقتصادی است.

وی با بیان این‌که برخی از قوانین زاید و مفسده‌انگیز باید از میان برداشته شوند، افزود: درحال حاضر بسیاری از بی‌توجهی‌های موجود مفسدان اقتصادی را در اعمال مفاسد اقتصادی ثابت قدم کرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: مبارزه قاطعانه با مفاسد اقتصادی بدون توجه به منصب و مقام افراد می‌تواند در کاهش جرایم تأثیر چشمگیری داشته باشد.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تأکید بر این‌که شفافیت در برنامه‌های اقتصادی تنها راه مبارزه با مفاسد است، گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی به پیشگیری و شفافیت در گلوگاه‌های سوء‌استفاده نیاز دارد.