راه‌آهن کرمانشاه باید به بندر لاذقیه سوریه وصل شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس راه‌آهن کرمانشاه باید به بندر لاذقیه سوریه وصل شود نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: راه‌آهن کرمانشاه باید به منظریه خسروی و خانقین وصل شود تا به عراق و شهر بندری لاذقیه سوریه وصل شود. به گزارش خانه‌ملت، سیدقاسم‌جاسمی درخصوص راه‌آهن کرمانشاه، اظهار داشت: راه‌آهن کرمانشاه برای جابه‌جایی مسافر داخلی […]

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس

راه‌آهن کرمانشاه باید به بندر لاذقیه سوریه وصل شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: راه‌آهن کرمانشاه باید به منظریه خسروی و خانقین وصل شود تا به عراق و شهر بندری لاذقیه سوریه وصل شود.

به گزارش خانه‌ملت، سیدقاسم‌جاسمی درخصوص راه‌آهن کرمانشاه، اظهار داشت: راه‌آهن کرمانشاه برای جابه‌جایی مسافر داخلی از اهمیت بالایی برخوردار نیست هر چند احداث آن مناسب است و شایسته تقدیر، ولی آنچه دارای اهمیت است، اتصال خط آهن کشور به عراق است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای‌اسلامی با بیان این‌که ایستگاه‌های کنگاور و فیروزان به سمت کرمانشاه هنوز احداث نشده‌اند، بیان کرد: ایستگاه کرمانشاه هنوز تکمیل نشده و دولت و وزارت راه باید به‌طور کامل این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: شاید اگر مردم با خودروی شخصی یا اتوبوس مسافرت کنند راحت‌تر باشند، ولی اهمیت راه‌آهن این است که زیرساختی اقتصادی برای استان کرمانشاه و منطقه غرب کشور باشد.

جاسمی ادامه داد: در دولت مصوب شده و باید تخصیص بودجه انجام شود تا راه‌آهن کرمانشاه به مرز متصل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: راه‌آهن کرمانشاه باید به منظریه‌خسروی و خانقین وصل شود تا به عراق و شهر بندری لاذقیه سوریه وصل شود، در این صورت می‌توانیم بگوییم راه‌آهن کرمانشاه بر اقتصاد و معیشت مردم اثر گذاشته است ولی هنوز کار بزرگی انجام نشده است.