سازمان بنادر یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه تعامل با رسانه‌هاست

سازمان بنادر یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه تعامل با رسانه‌هاست مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: سازمان بنادر و دریانوردی یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه تعامل با رسانه و جامعه خبرنگاران است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی در مراسم گردهمایی مدیران رسانه‌های […]

سازمان بنادر یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه تعامل با رسانه‌هاست

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: سازمان بنادر و دریانوردی یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه تعامل با رسانه و جامعه خبرنگاران است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی در مراسم گردهمایی مدیران رسانه‌های استان‌های ساحلی جنوب کشور و نخستین جشنواره رسانه و بندر خرمشهر ضمن تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: برگزاری این مراسم در راستای تقدیر و تجلیل از مقام خبرنگار و با حمایت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و همکاری همه جانبه سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفت.

وی در ادامه با بیان این‌که رسانه‌ها زبان گویا و گوش‌های شنوا در جامعه هستند، افزود: نقش و جایگاه رسانه و خبرنگار در جهان امروز بر کسی پوشیده نیست و هر جا سخن از توسعه و پیشرفت وجود دارد حضور خبرنگار در آنجا احساس می‌شود.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به این‌که باید به نقش بی‌بدیل و اثرگذار خبرنگار در جامعه توجه شود، گفت: مسؤولان در حوزه مأموریت خود باید به اهمیت و رفع دغدغه رسانه‌ها توجه داشته باشند، زیرا رسانه و خبرنگاران نماینده مردم جامعه هستند و در راستای تحقق مطالبات مردم عمل می‌کنند.

محسنی ادامه‌داد: سازمان بنادر یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه تعامل با رسانه و جامعه خبرنگاران است و همواره بر اطلاع‌رسانی و انعکاس رویداد‌ها و فعالیت‌های خود در رسانه‌ها تأکید دارد.

وی ضمن تأکید بر اطلاع‌رسانی و پوشش بیش‌تر اخبار مربوط به دریا و اقتصاد دریا‌محور در رسانه‌ها، ابراز امیدواری کرد که گردشگری دریایی به عنوان ظرفیت غالب منطقه موجب بهبود وضعیت معیشت مردم شهرستان خرمشهر شود.