هیچ‌گونه افزایش قیمت برای مالکان مسکن مهر نخواهیم داشت

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد هیچ‌گونه افزایش قیمت برای مالکان مسکن مهر نخواهیم داشت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت هیچ‌گونه افزایش قیمت برای مالکان مسکن مهر نخواهیم داشت و مردم نگران نباشند. ما منتظر اعلام نهادهای رسمی و دولتی در خصوص نوسانات ارزی هستیم که چگونه سازندگان و پیمانکاران بتوانند […]

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد

هیچ‌گونه افزایش قیمت برای مالکان مسکن مهر نخواهیم داشت

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت هیچ‌گونه افزایش قیمت برای مالکان مسکن مهر نخواهیم داشت و مردم نگران نباشند. ما منتظر اعلام نهادهای رسمی و دولتی در خصوص نوسانات ارزی هستیم که چگونه سازندگان و پیمانکاران بتوانند کارهای خود را به پایان برسانند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سعید غفوری در خصوص مشکلاتی که میان شرکت عمران و انبوه‌سازان مسکن مشکل وجود داشته بیان‌کرد: مشکلات تقریباً حل شده و ما در شرکت عمران با تزریق جدید منابع مالی که صورت دادیم حسن نیت خود را نشان دادیم و انتظار حرکت جدی از طرف سازنده داریم که انصافاً هم حرکات خوبی در خصوص آماده‌سازی، مجدداً آغاز شده است.

ما اعلام کردیم و مجدداً هم اعلام می‌کنیم که هر سازنده‌ای در پردیس امکان اتمام کار در بخش آماده‌سازی و محوطه‌سازی را ندارد، حاضریم کار را بگیریم و به پیمانکار جدید اقاله کنیم. بحثی نیز در مورد پیمانکاران کم‌ کار وجود دارد که با پیگیری دستگاه قضا و همکاری خود مالکین، در حال خلع ید آنها و اقاله به پیمانکاران خوش‌نام هستیم.

وی در خصوص قطار برقی تهران – پردیس عنوان‌کرد: با افزایش جمعیت پردیس، در آینده‌ای نزدیک اتوبان قفل خواهد شد و امکان تردد سخت خواهد بود. طرح‌های مطالعاتی قطار برقی تهران- پردیس انجام و تفاهماتی با قرارگاه خاتم‌الانبیا برقرار شده و در قالب همین تفاهمنامه بخشی از تجهیزات هم به پردیس آورده شده است. اکنون تنها منتظر تأییدیه شورای عالی ترافیک استان تهران و همچنین تعیین ردیف بودجه برای این طرح هستیم. طول این خط ۲۴٫۵ کیلومتر است که به انتهای خط دو مترو شهر تهران در سرخه حصار متصل خواهد شد و به سمت پردیس خواهد آمد. یک ایستگاه در عوارضی آزادراه تهران- پردیس و یک ایستگاه هم در جنوب فاز ۴ پردیس در مرز شهر بومهن خواهیم داشت. در این مسیر ۱۰ کیلومتر تونل و دو کیلومتر هم پل احداثی خواهد شد. طبق برآورد سال ۹۶ حدود ۲۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای مباحث مربوط به ابنیه، ناوگان و تملک اراضی این پروژه مورد نیاز است و به محض تعیین ردیف بودجه، کار‌ها آغاز می‌شود.

در ادامه غفوری از تفاهم میان شرکت عمران و شهرداری پردیس خبر داد و عنوان‌کرد: یکی از دغدغه‌هایی که مالکین محترم به خصوص در فاز ۸ و ۱۱ دارند که به جا هم می‌باشد، خدمات‌رسانی است. این خدمات‌رسانی برخلاف وظایف ذاتی شرکت عمران، در حد توان در حال انجام است که البته کافی نیست. طبق تفاهمات با شهرداری و شورای شهر پردیس، بخشی از محلات فاز ۸ و محله ایرانشهر و آرمانشهر در فاز ۱۱ را تحویل شهرداری خواهیم داد و برای تأمین بودجه‌های لازم شهرداری، زمین تهاتر خواهیم کرد.

وی در خصوص آرامستان پردیس نیز بیان‌کرد: محل آرامستان جانمایی شده و فقط منتظر مجوزهای زیست‌محیطی هستیم. در آخرین جلسه‌ای که در مورد این موضوع در استانداری داشتیم مقرر شد مطالعات مورد نیاز این آرامستان را در اختیار سازمان محیط‌زیست قرار دهیم که حدود یک ماه از ارسال این مطالعات می‌گذرد و منتظر دریافت مجوزهای لازم هستیم.

غفوری در پایان در خصوص آب شرب در فاز ۹ قدیم شهر جدید پردیس اظهارداشت: با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان لوله‌های آب در محلات ۲ و ۳ را اتصال دادیم و از این پس ساکنین فعلی و ساکنین آتی در این فاز می‌توانند از آب شرب سالم استفاده کنند. همچنین موضوعات مربوط به آماده‌سازی و محوطه‌سازی در فاز ۹ قدیم نیز تسریع پیدا کرده و در آینده‌ای نزدیک شاهد خبرهای خوبی در این فاز نیز خواهیم بود.

غفوری همچنین در خصوص مشکلاتی که متقاضیان فاز ۸ پردیس داشته‌اند نیز مژده داد که قرار شده دفتر کارگزاری این فاز به صورت جداگانه در همین فاز (منطقه دره بهشت) تأسیس شود تا مردم راحت‌تر مراجعه کنند و مسایل خود را حل کنند.